25 Şubat 2011 Cuma

Wet&Wild Color Icon 8 Color Eye Shadow Palettes

Benim hastası olup tanesini 5$'a aldığım, şurada ve şurada bahsettiğim ve her bir rengi bir MAC muadili olup hatta MAC olanlarından daha da güzel olan muhteşem paletlerin 8'lileri çıkmış. 3 farklı renk grubu çıkmış. Umarım daha da fazlasını çıkarırlar :D

Videolu tanıtımı için sevdiğim youtube gurularından iamgrape1119'u izleyerek paletlerin 2'sini görebilirsiniz.

Bir daha ki NewYork ziyaretimde bütün Wet&Wild ürünlerini indireceğim :D

Ebay'e düşünce kaçırmayın!!!

5 yorum:

Mugene dedi ki...

Ben birkaç haftadır e-bay'den takipteyim ama uygun bir satıcı bulamadım. Aslında yılbaşı için çıkardıkları LE paletler de çok güzeldi ama onları da bulamadım :(( Sen çok şanslısın, biraz sabredince alabileceksin :)

Bilgentolis dedi ki...

iamgrape1119 benim en en en sevdiğim youtube gurusu. bildiğin hastasıyım :D

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

şimdiye kadar 8 taksit uçak bileti ve 5 ay yurtdışı alışveriş taksidi kampanyaları saolsun iyi gidip geldim ABD'ye ama artık anca ben o taksitleri öder sonra da mezun olurum. amcamlardan da istemeye utanıyorum ama belki isterim. ne de olsa makyaj malzemesi birkaç gr.lık birşey...

Archilemi dedi ki...

Bu ostlardan sonra borç harç kalıp amerikaya kozmetik alışverişine gideceğim ben.Sanada alırım ne istersen artık :))

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

heheh :D borca gerek yok. herşey taksitle. hsbc yapıyor bol bol taksit saolsun son yaptığı tüm uyuzluğa rağmen...

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails