7 Ocak 2010 Perşembe

New York Makeup Haul

Sakın adam akıllı para biriktirmeden gitmeyin alışveriş yapılası ülkelere lakin çok zararlı olacaktır. Hiçbirşeyi ucuza almış olmayacaksınız çünkü bavul ücreti ödemek zorunda kalacak hatta ödemeniz gerekenden fazla bile ödettirebileceklerdir. Ben bu delta havayollarını elime geçirirsem zaten çok pis dalıcam çünkü 90 yerine bavul başına bana 150 dolar ödetti pis kadın.Zaten hepsi birbirinden nemrut afedersiniz. Şimdi hakkımı aramaya kalksam ki birazdan mail atacağım, bizim ırka kıl olduklarından ötürü kale almadıkların paramı da geri alamayacağım ancak ne demişler; "olumlu düşünelim olumlu olsun"

İşte pek muhterem kozmetik alışverişim. Görüldüğü gibi az ancak daha çok müzik ekipmanına yatırım yaptığımdan kozmetiğe az yer kaldı.Aslında daha fazlası var ama onlar hediye niyetine aldıklarım olduğundan yayınlamasam da olur dedim. Resimdeki avonların bazıları 2şer tane bir de maske aldım ama banyodalar.Getirmeye üşendim.Evet tembelim ya da bazen çok üşengeç olabiliyorum. Karnım acıksa mutfağa gitmeye üşendiğimi bilirim ya lan değil :p

Chi ise 4lü set halindeydi ama şampuan ve saç kremini oradayken kullandım.Taşımak istemedim ki zaten seti meşhur silk infusion ve iron guard denemek için almıştım...

Elf te ise 50$lık alışverişe en büyük boy palet hediyeydi. Onu da kardeşime verdim. Bir de "get the look" setlerinden almıştım. Onları da kutularından çıkardığım için ayrı ayrı görünüyorlar... UDPP yi ise tamamen ambalajını sevdiğimden aldım yoksa too faced shadow insurance daha kolay kullanıma sahip...

CCO'da pek birşey yoktu. En azından benim için.Almak istediğim smokey eye 2008 yılbaşı paleti vardı ancak kahpe kader yüzünden alamadım... :_( Tempting Eye Quad ile Mutiny pigment aldım. Oraya masraf yaptıktan sonra gittiğim için kendimi tutmak zorunda kaldım aslında... Neyse. İş güç sahibi olamayacağız bu gidişle. Yeni mezunlara iş bulmak zor. Eskiden kendinden emin olan ve kendini yetiştirmiş her insan iş bulabilir derdim ama artık etraf deneyimli işsiz kaynayınca biz yeni yetmeler açıkta kalıyoruz maalesef. Zaten Mudo genel müdürlükte çalıştıktan sonra daha ufak şirketler de başvursam bile çağırmazlar "bu eleman mutlu olamaz, motivasyonu düşer" diye. İ..K. da da çalışınca insan görüyor kim ne istiyor kim ne istemiyor diye. E tanıdık ta yok ki bana tanıdık olayı etik gelmediğinden yanaşmam da (sadece iş bulma gibi durumlar da bazen yararlı oluyor tanıdık tabii ki)

Neyse demek istediğim ben bu gidişle bir daha giderim abd'ye...Uzatmadan resimlere geçelim...

4 yorum:

beetlejuice dedi ki...

Aaaaa lip smackerlaaarr! En çok merak ettiğim ürün:) Nasıllar, kutuları kadar şeker mi kendileri? e-bay'den sipariş verip shipping ödemeye değerler mi:) Güle güle kullan hepsini:)

capricorn dedi ki...

merhabalar.Öncelikle hoş geldiniz diye başlamak istiyorum.Almış olduğunuz makyaj malzemeleri çok güzel görünüyor.Güle güle iyi günlerde kullanınız.
sitenizdeki çekilişte kazanmışım biraz geç farkettim.umarım şansım kaybolmamıştır.konuyla ilgili mail gönderdim umarım okuma fırsatınız olmuştur.sevgilerimle...

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Lip smackerların tadları yok.Kokuları çok güzel, gayet güzel nemlendiriyorlar,yapıları da ideal youğunlukta.Renk varmiyorlar. Ne kadara aldığımı hatırlamıyorum ama ucuzdu.e-bay den almaya değerler mi? hayır değmezler çünkü bu yapıdaki ve bu kokudakileri zaman zaman oriflame ya da avon çıkarıyor en basiti. Ben de merakta ve dudak nemlendiricisi yer gibi tüketen biri olduğum için aldım.Pahalıya gelmeyecekse bir kaç tane alabilirsin... :)

Sim dedi ki...

wowww büyük elf palet baya iyiymiş..
güle güle kullan..

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails