23 Ocak 2010 Cumartesi

Fashion Games on Yahoo Games :D

Bu iki oyunu da çok severim. Eskiden 20$ idi ki bu oyunlar için pek değmezdi ama şimdi 6,95$ ve oldukça uygun fiyatları var. Ben baştan sona bin kere oynarım ve sıkılmam. Zaten pek sevidğim rpg oyunlarına eskisi kadar vakit ayıramaz oldum.  Bu oyunlar boş zamanlarda çok güzel kafa dağıtıyorlar. Üstelik Yahoo'nun daha birçok kafa çalıştırıcı oyunları da mevcut Özellikle detektif olduğunuz oyunlar süper eğlenceli :D

Bu oyunların deneme  sürümünü indirebilirsiniz. 1 saat boyunca oynayabiliyorsunuz... İşte çok eğlenceli ve moda hakkında birçok temel terimleri de öğrenebileceğiniz oyunlar:

http://get.games.yahoo.com/proddesc?gamekey=jojos

http://get.games.yahoo.com/proddesc?gamekey=jojos2&qrec=0&revid=50

Jojo's Fashion 1 ve 2...

4 yorum:

Saglıklımutfak dedi ki...

selam bana söyle çokpahalı olmayan gzüel sürdüğümde göz kalemimin akmayacağı bir conselır öneririmisin .

Saglıklımutfak dedi ki...

ama hala önermedin :(

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

yazı hazırlıyorum ayrı :) iyi fikir verdin. benim de bir zamanlar en büyük sorunumdu göz kalemimin akması. üzerinde çalıştığım projenin bir kısmını bitirir bitirmez yazıyı tamamlayıp göndereceğim :)

Saglıklımutfak dedi ki...

ok bekliyorum. sevgiler. bloguma hoşgeldin buarada

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails