16 Ocak 2010 Cumartesi

Far Bazları - Eyeshadow Primers

1- Too Faced Shadow Insurance : Denediğim en iyi far bazı. Farın rengini en canlı gösteren ve sabitleyen baz budur. Sürdükten sonra yüzeyi de yumuşacık oluyor. Ayrıca ambalajı nedeniyle en kullanışlı ve en hijyenik olan baz. Bazın geri kalanına havadan ve elinizden gelen bakteriler bulaşmıyor. Farın görünen rengini veriyor.

2- Urban Decay Primer Potion :  Kalbimde 2. sıraya sahip :) Farın rengini TFSI kadar iyi vermiyor ve kalıcılığı kesinlikle TFSI kadar iyi değil ama üzerine uygulama yapmak daha kolay. Bu da farın görünen rengini veriyor. Ambalajı kullanışlı değil ama daha iyileştirmek için aplikatörün ucunu kıvrık yapmışlar. Yinede çok orjinal bir ambalajı var ve bayılıyorum.Zaten bunun için aldım. Almasaydım çatlardım. Nede olsa ilk çıkan baz ve beğeneni d çok olduığundan hayal kırıklığına uğramayacağımı düşündüm.

3- Elf Studio Eye Primer : Elf baz ise 3. sırada yerini alıyor. Farın rengini çok iyi göstermese de kalıcılığı fena değil. Orta halli ve fiyat ve performans doğru orantılı bir koordinat sisteminde eğrinin ortasında yer alıyor kendileri.

4- NYX Eyeshadow Base: Cilt tonu olanını almama rağmen çok koyu. Dağıtınca daha iyi oluyor o yüzden az miktarda kullanmak lazım. Rengi pek canlı göstermiyor ama kötü de değil. Elf varken uygun fiyat diye bunu almak saçmalık olur. Kesinlikle alınası bir baz değil. Özellikle daha iyisi ve yine aynı fiyata sahip olan Elf Studio baz varken... Bu bazın kapatıcılık özelliği de var. Kalıcılığı da orta...

Tüm bazlarda far kesinlikle dağılmıyor ve günün sonuna kadar kalıyorlar amma rengi gün sonuna kadar muhafaza eden en iyi baz 1. Too Faced Shadow Insurance ve 2. olarak ta Urban Decay Primer Potion...

TFSI ise 1$ daha ucuz...

1 yorum:

Aslı dedi ki...

Hmmm bende de elfinki var, tesadüfen almıştım ama sıkça kullanıyorum. Özellikle mineral farları için almıştım ve onlarla birlikte kullanıldığında (hele ki fiyatı göz önüne alındığında) gayet iyibence:)

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails