13 Ocak 2010 Çarşamba

Bozuk Paletimi Alırım Tamir Eder Kullanırım :p

Mineral farları, böyle bozuk paletleri, kırılan farları ya da allıkları, pigmentleri sıkıştırıp yenileyip kullanmaya bayılıyorum. Aslında süreç kullanmaya başlamaktan aha eğlenceli benim için. Önce anneme aldığım daha sonra kardeşimin kaçırdığı ve sonunda bana geri dönen paletteki farları kırdıktan sonra iyice toz haline getirip alkol ile kek hamuru kıvamına getirdikten sonra e-bay den aldığım mac boy metal panlere yerleştiriverdim. Kırıp karıştırmak için sert plastik uçlu uyduruk bir kaç fırçası bu iş için yeterli. Bir de makyaj paletlerinizden çıkan ince plastik koruyucu bu iş için en uygun zemin. Yaptıklarımı henüz koyacak yerim yok ama bir metal kutuya koyuverdim şimdilik :p  Farlar oldukça kremsi. Zaten göz koymuştum ve kardeşime Elf paleti de alınca hemen zimmetime geçiriverdim Oriflame paleti. Farlar hem kremsi hem de oldukça pigmentli ve yapısındna dolayı  uygulaması çok kolay.

4 yorum:

ESMANUR dedi ki...

bu bilği çok isime yarayacak sağolasın arkadaşım

cecilia dedi ki...

oldukça başarılı, kırık farım olsa denicem böle jelimsi kıvamda daha hoşuma gidiyor ama farlarda kırılmıyorki :)

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

ben de kırılmalarını beklemedim,kırdım :D ben de farları böyle kullanmayı seviyorum ya da böyle küçük kareler halindeki paletlere bayılıyorum...

nily21 dedi ki...

ben de birkaç farımı kıracağım galiba :)) eline sağlık

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails