10 Ocak 2010 Pazar

Tresemme Şampuan

Bloglarda hep duyardım.New York'tayken deneme şansım oldu ve tek kelimeyle bayıldım. 2 haftada saçlarım iyileşti. Saçlarınızı derinlemesine temizliyor ve yumuşatmak için şampuanların içinde olan ve saçınızda ağırlık hissi yaratan şey bunda olmuyor. Bildiğiniz gıcır gıcır saçlar. İlk bir hafta kendi saç kremini uyguladım sonra CHI'nin setinden çıkan saç kremini kullanmaya başladım. Hem Chi şampuan hem tresemme sonra da chi saç kremi şeklinde devam ettim. Hepsine ayrı ayrı bayıldım. Keşke burada da satılsa...Tabii ki normal marketlerde lakin bazı ürünlerin ülkemizdeki konumlandırılmalarına gıcık oluyorum. Drugstore markaları ülkemizde departmant store markalarıymış gibi konumlandırılıp yüksek kar marjları ile satılmaları hiç adil değil. Bildiğim kadarıyla bazı ürünler lüks grubunda olduğundan gümrük vergisi de çok oluyormuş ama anlamadığım nokta ise nasıl bazı marlar uygun fiyatta satarken bazıları yüksek fiyatta satıyorlar. Mesela Steve Madden ülkemiz fiyatları A.B.D ile karşılaştırdığımızda gayet alınabilesiler(affordable) :p

Neyse, nerede kalmıştık. Efenim nasıl bulunur bilmem ama kesinlikle alınası şampuanlar üretiyor Tresemme..

Hiç yorum yok:

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails