10 Ocak 2010 Pazar

New York Haul:2


Sephora'nın bu kitlerine bayılıyorum. Bazıları orjinal boy bazıları küçük boyda olmasına rağmen hesaplı bir alışveriş oluyor. Henüz Tarte'nin maskarasını denedim ve bayıldım. Kendime ayırdıklarımla ilgili yazılarımı hafta içi atarım...Ayrıca dünyanın neresinde olursanız olun internetten "beauty insider" başvurusu yapınca, mağazalarına gidip e-posta adresinizi verdiğinizde üyeliğiniz hemen çıkıyor ve puanlarınız da birikiyor. Zaten aracı sitelerle alışveriş te yapabiliyorsunuz. Aslında tüm siteler "google checkout" kabul etse hiçbir soru kalmaz. Kendileri fatur ve gönderi adresinde sınır tanımıyor :p ve birbirleri ile tutmak zorunda da değiller.Mesela ben elf alışverişimi bu şekilde yaptım yoksa hayallerimde kalırdı...

Hiç yorum yok:

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails