15 Ocak 2010 Cuma

NYX Jumbo Eye Pencil

Youtube makyaj gurularında ilk gördüğüm andan beri istiyordum bu kalem farlardan. Sonunda kavuştum kendilerine. Maddi anlamda refaha kavuştuğum anda diğer renklerinden de alacağım.

Yapıları yumuşacık, acayip pigmentliler ve kesinlikle far bazı ile birlikte dağılmıyorlar ve çok fazla renk seçeneği var. Her makyaj için her renkten alamak istiyorum. Sadece beyaz ya da siyah bence yeterli değil. Pembe, yeşil, bronz gibi temel renkler de alınmalı diye düşünüyorum.

Ben  Cherry Culture %20 indirim yaptığında almıştım. NYX in kendi sitesinden daha ucuz ürünler :D Cherry Culture'da tanesi 3$ shipping ne kadar bilmiyorum ama ucuzdu... :)



2 yorum:

esma dedi ki...

harıka canım gule gule kullan benım kartım yok alısverıs yapamıyorum ama yakında inş. yapıcam far allıcam kalem sonraya kaldı:(( fazladan getırıp satıs yapmıyorsun dımı? yenı takıp edıyorum blogunu guzel:) gıttı gıdıyorda da satılıyor cakma olamaz dımı?? nyx urunu

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

resekkur ederim :D
ben fazladan alıp satmıyorum maalesef.. gg de satan kesın çıkar. uygun fıyata bulursan al çünkü benim aldığım cherry culture siteisnin yol parası yüksek çünkü...

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails