23 Eylül 2009 Çarşamba

Yanık Tedavisi Deneyimlerim

Şimdi bu da nereden çıktı? 10 gün önce ayağımı yaktım ve hala derdini çekiyorum. Benim yaptıklarımı siz yapmayın ve aylardır beklediğiniz konserin biletleri elinizde kalmasın.

Öncelikle yanan bölgeye buz takviyesini eksik etmeyin yoksa su toplar. Su toplarsa sakın patlatmayın. Yanık olna bölgeye sadece silverdin gibi ilaçlar sürün. Silverdin pansuman araçlarına yapışmadığı gibi deriye de yapışmıyor yoksa silverdin kullanmayan bir hastanede pansuman yaptırırsanız benim gibi pansuman değiştirilmek için çıkartırılırken kanadığı yetmiyormuş gibi yine kanar.

Ben rahat durmadım ve mutant şeklinde şişen su toplayan bölgelerimi patlattıktan sonra derilerini de bir güzel kestim. Kestiğim yetmiyormuş gibi kurutup üzereine antibiyotikli krem süredüm. Aman ha sakın kurumasın yoksa çatlar ve kanamaya başlar.

Daha önce de aynı şekilde (bir fincan yeni koyulmuş çay) bacağımı da yaktığım için ne gerek var doktora gitmeye diyerek kendi kendimi tedaviye aklktım.Siz benim yaptığımı yapmayın ve su toplamışsa iyileşene kadar bırakın öyle kalın yoksa 1 ay acısını çeker, benim gibi sekersiniz :p

Hiç yorum yok:

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails