28 Eylül 2009 Pazartesi

Pastel Magic Touch Cream Cover Stick&Highlighter

Bu ürünü daha çok aceleyle makyaj yaparken kullanıyorum. Kapatıcı kısmı insanı oldukça uyanık gösteriyor. Benim gibi sabah uyanmakta güçlük çeken ve gün içinde de uykulu gezinenler için ideal :p Yapısı yumuşak ve sürümü kolay. Aydınlatıcısı ise acayip pırıltılı ancak sürünce görevini çok iyi yerine getiriyor. Ancak günlük kullanıma uygun değil. Daha çok gece makyajına uygun. Kullanımı da ççok kolay değil ancak zamanla alışıyorsunuz. Üründen çok fazla almamak lazım ve elinizle sürmeyin. Kullanacağınız bölgeye uygun büyüklükte doğal kıllı bir fırça ile çok rahat uygulayabilirsiniz. Sentetik fırça kullanmamak lazım çünkü üründen fazla alacağından ve yaymada zorluk yaratacağından yüzünüzde sim toplanmış gibi olur. Ürünün fiyatı uygun kalitesi iyi. Tavsiye ederim :p





Pastel Aydınlatıcı Kapatıcı Olmadan

Pastel Aydınlatıcı Kapatıcı İle No:4

2 yorum:

Adsız dedi ki...

bu ürün benim göz altımı pütür pütür yaptı yağlı yapısı yüzünden :(((


emel

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

benim cildim karma ve sanırım göz çevrem kuruya yakın. sanırım bu yüzden bende süper durdu. Kuzenim de normal cilde sahip o da 1 senedir kullanıyordu.Ondan beğenip almıştım.

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails