18 Eylül 2009 Cuma

Oriflame Refill Eyeshadows

Refill farlara bayılıyorum. Düşük maliyetli ve bu da satış fiyatını etkilediğinden biz alıcılara da uygun fiyatlarda yandıyor. Ayrıca ambalaj üretimi minimuma indiğinden doğaya da yararlı bir pazarlama tarzı. Gelelim farların özelliklerine. Islak ta kullanabiliyoruz. Ben Mac Fix+ ile eyeliner gibi kullanıyorum. Özellikle turkuaz tonlarına hayranım. Palament mavisi ve turkuaz tonlarıyla çok hoş bir görüntü yaratabiliyorsunuz. Kahverengiyi swatch yappmayı unutmuşum. Bu farlarala yapacağım bir makyaj da eklerim.

Yapısı yumuşak ve sürümü kolay. Renkler oldukça pigmentli. Mac farlara göre daha ağır bir yapısı var diyebilirim. Mac farlar ince yapılı ve o ince yapıya rağmen oldukça pigmentli iken bu farlar daha kalın diyebilirim. Doğru kelimeyi bulamadım. Ben indirimdeyken tanesini 4,5tl ye almıştım büyük ihtimalle. Altında mıknatısları yok. Ben e-bay den şuradan aldığım mac pan+mıknatıs setinin mıknatıslarını yapıştırdım altına ve mac palete de resimlerde gördüğünüz gibi biraz küçük durmakla birlikte bir sorun teşkil etmiyor. Ürün 1gr.

Resimde görülen diğer farlar da sıkıştırılmış mineral farlar...

I love refill eyeshadows. They have always low price and for the less packaging it's good for environment and obviously low cost and this is good for the companies...

Let's talk about the eyeshadows...You can use them also wet. I use Mac Fix+ to wet them. I forgot to add brown one to swatches. I will add it with a makeup look or something like that...

Eyeshadows are easy to blend, smooth and very pigmented. Except they are smaller than Mac eyeshadows.  1g. each eyeshadows.

1- Angel
2- Star
3- Lovely
4- Mystic
5- Wicked
6- Chic
7- Foxy (devil diye geçiyor ancak sanırım isimlerini ters yazmışlar o yüzden diğer mrdüm rengini bir türlü alamadım)

Bazlı+Faşlı ve Bazlı, Bazsız ve Paletlerin Fotoğrafları: Too Faced Wrinkle Injection ile ( far bazı olarak deneyeyim dedim ama bir etkisini göremedim- TFWI is not good as eyeshadow base)






Hiç yorum yok:

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails