20 Mart 2012 Salı

Oriflame Alışverişim

Ne zamandır yazmıyordum aldıklarımı. Son 2 katalogda aldıklarımı beğenirseniz alabileceğiniz için yayınlayayım dedim.

Ben spor salonunda spor yapmaktan nefret ediyorum. Evet "nefret" İlk deneyimimde 6 ay aldığım için 6 ay, diğerinde ise 1 yıl kayıt yaptırdığım için 1 yıl dayanmak zorunda kaldım. Kendimi spor salonuna bu şekilde uzun dönem üye olu, paray bayıldığım için zorla alıştırmaya çalışsam da olmadı. Huzuru eve aldığımız spor aleti ile buldum. Devamı da aynı şekilde geldi.


Eve son aldığım bu Oriflame halka oldu. Tavsiye ediyorum, süper alet. 30 küsur lira bir fiyatı var.

Tabii ki spor sonrası banyodan çıkınca sıkılaştırıcı ve selülit kremleri de sürmeden olmaz. :) Ben her zaman kullanıyorum. Yani dönemsel değil. Bu ürünlerin fiyatları da 20 lira civarı olması gerekiyor.

Son olarak ışıklı ayna çok istiyordum. Pahalı oldukları için Oriflame'de küçük de olsa görünce sepete atıverdim. Süper icat. Özellikle kaş almalık. :D 6 lira gibi idi fiyatı.

1 yorum:

Modavesaire dedi ki...

güle güle kullan. ben de düşündüm zıplama ipi ama almadım..

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails