26 Mart 2012 Pazartesi

Max Factor "Ageless Elixir" Fondöten

Lila Kutu "Şubat"  ayından deneme boyu çıkan Max Factor "ageless elixir" için ilk söyleyebileceğim beklediğimden de iyi çıkmasıdır.

Özeliklerini kısaca geçmek istiyorum;

- Benim karma cildimde, tek başına ya da jel nemlendiricinin üzerine tek başına çok iyi duruyor.
- Üzerine pudra geçmeme gerek kalmadığı gibi cildimdeki nem oranı mükemmel dengede oluyor.
- Herhangi bir pullanma veya aşırı fondöten görüntüsü yok.
- Benim cildimde fazla sorun olmadığı için sadece renk farklılıklarını, sivilce lekelerimi ve kızarıklıklarımı kapattığını söyleyebilirim.

An itibari ile favorim oldu kendileri. Evdekileri bitirip ilk alacağım bu fondöten olacak. Max Factor'e karşı ön yargımı da yenmiş oluyorum. :p

6 yorum:

Mor Menekşe dedi ki...

bende geçenlerde ykm'de bu fondöteni denedim daha doğrusu clinique, dior falan bakmak istiyordum ykm'de ki görevli bayan ısrarla bu fondöteni denememi söyledi bende kadıncağızı kırmayayım diye ee hadi sürün dedim gayet güzelmiş beğendim ama aklımda hala dior ve lancome'nin fondötenleri var onlarıda bi denemek istiyorum.:)

semforever dedi ki...

valla hemen hemen tum pahalı markalar da maybelline de max factor de loreal e ait :d bunu duydugumdan berı cok pahalı bır makyaj urunu almaya gönlum el vermıyor :D gule gule kullanın
http://semforever-semforever.blogspot.com/

luna dedi ki...

Yurtdışından hem bunu, hem de touch miracle fondotenini getirttim. İkisinin toplam fiyatı, bu fondoten kadar. İkisi de çok güzel. Şu anda da yüzümde elixir fondoten var ve ben gerçekten beğendim. Hatta öyle ki, çok severek aldığım bourjois'e bile elim gitmiyor. Ama tek dezavantaj fiyatı. Bi MF, MAC fiyatında olmamalı.

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Fiyatı benim için de ön yargımın oluşmasındaki büyük etkenlerden. Bir düzenleme getirilmeli.

Unknown dedi ki...

ben lancome teint miracle dan cok memnunum ama bazen kapatıcılıgı biraz daha yüksek bir fondoten arıyorum. bunun kapatıcılıgı nasıl?

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Sivilceler için nasıl bilmiyorum ama renk farklılıkları, kızarıklar ve lekeler için oldukça iyi...

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails