22 Mart 2012 Perşembe

Mimlenmeye Bayılıyorum :D

Ezgitoşum beni mimlemiş. Hemmmmen yapıyorum :)

1.HIRS: En ucuz güzellik ürününüz hangisi? En pahalı güzellik ürününüz hangisi? 

En ucuz: 1 liralık Gabrini "Pasific" ojelerim. Çok da iyiler :)
En pahalı:  Bunu hangi ülkeden aldığım, cilt bakımı mı makyaj malzemesi mi, göz kremi mi serum mu yoksa rimel mi far seti mi siye olay gider. Mesela ABD'den aldığım Dior rimelim ile buradan aldığım Biotherm gözenek kremimden hangisini seçebilirim ki? Çok göreceli yahuuu... Ucuz deyince ojeden başka birşey yok zaten :D hihih 

2.ÖFKE: Hangi güzellik ürünleriyle aşk-nefret ilişkiniz var? ( yani bir bayılıp kullanıyorsunuz,sonra bir dönem nefret ediyorsunuz,sonra gene ona dönüyorsunuz vs. ) Hangi güzellik ürününüz bulmakta en zorlandığınız oldu? 

Herkes de olduğu gibi bir göz ürünü. :) Jel-krem eyeliner. Üşenme kat sayımm ile alakalı :p

3.OBURLUK:En lezzetli bulduğunuz güzellik ürünleriniz neler?(illa tat olarak değil,bazı ürünler göze de lezzetli gelirler ya,cıvıl cıvıl rengi olur vs.. )  

Simli ojeler, lip smacker dudak nemlendiricileri :)

4.TEMBELLİK:Hangi güzellik ürünlerini üşengeçlikten çoğu zaman kullanmıyorsunuz? 

Ruj...

5.GURUR: Hangi güzellik ürünü sizin kendinize daha çok güven duymanızı sağlıyor? (yani onu kullanınca çok daha kendinizden emin vs hissediyorsunuz) 

Göz kalemi ve kaş farı

6.TUTKU:Karşı cinste en çekici bulduğunuz özellikler neler? 
Benim başım bağlı olduğu için ve 10 sene geçmesine rağmen hala ağızımın sularını akıtan cillop gibi bir sevgilim olduğu için yazmak istemiyorum. Yazarsam kendisini tarif etmiş olacağım çünkü :D
7.İMRENİŞ: Hangi güzellik ürünlerini hediye olarak almak isterdiniz? 

Naked2 palet istiyordum ama onu da aldım. Şu an sadece bol bol selülit ürünü denemek istiyorum. Senelerdir zilyon tane marka kullandım ve hala bitiremedim piyasadakileri :)

2 yorum:

Kozmetik Dosyası - Ezgi dedi ki...

ahaah başı bağlı kız teşekkür ederim hemen cevapladığın için çok öptüm seni fıstık :*

pembe fiyonk dedi ki...

şu oje işinde tüm blog alemi olarak hem fikiriz galiba :))

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails