16 Mart 2012 Cuma

Bilgileri Çalınan Kredi Kartımda Son Durum

Aslında olay çok kısa zamanda çözüldü ama ben ekstremin gelmesini bekledim. Grip falan derken ancak yazabiliyorum.

Gece bana "bu hrcamaları siz mi yaptınız" telefonu gelince (uykudan uyandım), ertesi sabah dilekçemi yazıp fakslama şansım oldu. İnternet bankacılığından baktığımda alışverişler hala onay bekleyen harcamalar sayfasındaydı, yani onay henüz verilmemişti. Bu durumda hemen bunu engelleyebilecekleri ancak dilekçeme rağmen harcamalar 2 gün sonra hesabıma yansıdı.

Kredi kartım kesildikten sonra bu sefer avukat olan babam bir dilekçe yazdı. Ben dilekçemi yazdıktan sonraki bir tarihte harcamanın hesabıma yansımış olması ya da açılacak bir davada hem bu tarih nedeni ile direk kaybedecekleri ve bir de hukuki masraflardan korktukları için ikinci dilekçeyi faksladığımın ertesi günü harcalamar iptal edilmişti.

Siz de kart bilgilerinizin çalınp harcama yapılması durumunda hiç endişelenmeyin. Erken davranıp dilekçenizi yazın. Olay çözülecektir.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

geçmiş olsun
neyseki hallolmuşş

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails