19 Mart 2012 Pazartesi

Lila Kutu "Mart" (Ürün Yorumları ile Birlikte)

Bu ayın Lila Kutu'su kendisine yakışır bir kutu sunamadığı için bu ay bizi hayal kırıklığına uğrattı. Aradabir olur diyerek üyeliğime hep devam edeceğim. Bırakmayı hiç düşünmüyorum. Her ay bir süprizle karşılaşmak beni mutlu ediyor. Bu kozmetik kutu olayının da en çekici kısmı bu. Her ay bir süpriz. :)

Kutudan çıkan ürünlerden denediklerimin yorumları ise aşağıda. Siteye gitmek için ise TIK TIK




1- Max Factor Ruj: Benimki kırık geldiği için fotoğraflayamadım. Saolsun Lila Kutu yenisini gönderelim dediler ama ben istemedim. Denemek için yeteri kadarını yapıştırmaya çalıştım. Ancak şu buzdolbında bekletme olayı kesinlikle işe yaramıyor. Rujun yapıştığı yok. Emanet duruyor. Bunda da durum aynı.

Ruj çok iyi pigmentli. Bu gördüğünüz renk "English Rose" ve sedefli pembe renginde. Pembenin tonu hem sıcak hem de soğuk tonları bünyesinde barındırıyor. Rujun nemlendirici yanı orta halli.


2- Oxyload Krem: Aslında maske gibi bir ürün. Kokusu inanılmaz korkunç. İlk kullanımda çok sorunlu bir ciltte ne gibi farkı olur bilmem ama bende dinlenmiş bir cilt görüntüsü oluşturdu sadece. Yaralara da iyi geliyormuş ama bu kokuyla hiç bir şekilde çekilmez.

3- Manikür - Pedikür Karışımı: Hoş bir ürün. Elleri güzel arındırıyr ve kullanım sonrası elleriniz yumuşacık oluyor. Pek bir beklentim yoktu ama güzel ürünmüş. Ancak 75TL değer mi bilemiyorum.

4- Cosmed selülit krem ve serumu: Denedim ama her selülit ürününde olduğu gibi kısa zamanda etkisini anlamak mümkün olmadığı gibi hayatın bir parçası hhaline gelmesi gerektiğini düşündüğüm ürünlerdir selülit ürünleri. Farkını bıraktığınızda anlıyorsunuz. Ürün hakkında söyleyebileceğim, güzel emildiği ve ciltte bir fazlalık bırakmadığı. Fiyatı da uygun olduğu için serumunu satın almayı düşünüyorum. Şu an denemeyi düşündüğüm birkaç selülit ürünü var. Hangisini alırım önce bilmiyorum. Bakalım...

5- PCO Maske: İçinde plesanta var yahuuuu!!! İğrenç!!! Yine de denedim çünkü beyazlatıcı bir maske. Cildimde yanma ya da başka birşey hissetmedim. Lekeler üzerindeki etkisi için de birşey söyleyemeyeceğim. Zaten hayvan plesantası da olsa benim midem kaldırmayacağı için kesinlikle almayı düşünmüyorum.

5 yorum:

Unknown dedi ki...

benim ki daha gelmedi ama merakım giderildi :) aslında kutunun amacı deneme boyu ürün bizi tam boya alıstırdı lila :) insallah önümüzdeki aylarda daha iyi kutular gelir

özlem dedi ki...

Açıkçası ben kutularda niye illa tam boy ürün istendiği anlayamıyorum. Amaç bence yeni ürünler denemek ve süprizi yaşamak... Minik ürünler hem yolculuk durumlarında da işe yarıyor. Bu arada gelen ürünlerini güle güle kullan, benim de rujum kırık geldi. Nasıl salladılarsa kargocular getirken artk, ruj dayanamamış :)

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Denemek amaç evet ama benim tercihim şu deluxe sample denen boylardan. O zaman ürün daha iyi analiz edilebiliyor. Diğer ülkelerin kutularında tam boy olduğu için burada da insanın canı çekiyor tabii ki :) Bu ay kişiselleştirilmiş ürün yoktu. Yani şampuan mesela kuru saçlar için ki benim güzellik profilimde yağlı yazıyor. Onun dışında iyi.

B. dedi ki...

O oxyload korkunç kokuyor, gaz yağıyla petrol arası bir koku. Ancak topuk bakım kremi olabilir, burnunuzdan uzak tuttuğunuz sürece.

Plasenta maskesini görür görmez nasıl elde edildiğini düşündüm, koyuncağızlardan hala hamileyken mi alıyorlar, doğumdan sonra mı alıyorlar, ne gerek var böyle bir şeye, her aklıma geldiğinde yüzüm buruşuyo, ne yapacağımı da bilmiyorum maskeyi.

Nivea'nın selülit jeli çok başarılı, içindeki lotus özlerini çok sallamadım ama ciltte kullanılabilen l-carnitine içermesi sebebiyle gerçekten iyileştiriyor selülit görüntüsünü. Kan dolaşımıyla daha etkili olsun diye hareket edeceğim zamanlardan önce sürüyorum ben. Aklında bulunsun.

http://www.nivea.com.tr/Urunler/Cilt-Bak%C4%B1m/q10-firming/GOOD-BYE-CELLULITE-JEL-KREM

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Aynen öyle :S
Selülit için Nivea kullanmadım ama harbi iyi düşünmüşler L-carnitine koymakla. Ben besin takviyesi olarak kullanıyordum taa ki bitene kadar :) Nicea nın fiyatı da uygun. Dıştan da l-carnitine dayamak lazım vücuda :D

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails