21 Mart 2012 Çarşamba

Kozmoda.com Alışverişim ve Sipariş Süreci

Bu aralar hiç bit şey umrumda değil. Deli alışveriş yapıyorum. Ders de çalışasım yok. Saldım gitti. Hayatımda ilk defa zibidilik yapıyorum. Sefam olsun oh oh!!!

ABD'den amcamlar geldiği için oradan birçok kişiye göre az ama benim için yüklü olan alışverişler yaptım. Burada da aynı hızla devam ediyorum. Üşenmeyip hepsini koyacağım umarım. :p

Kozmoda.com da hediye çeki verince ben de üstüne biraz daha ekleyip şu cicileri alıverdim.

100TL üzerine şu sıralar kargo ücretsiz. Ayrıca her alışverişte de çok şirin hediye ekliyiveriyorlar. Bendekiler She krem far, She simli liner, 2 tane ipana hassas dişler için diş macunu mini. :)

Üstelik benim sipariş ettiğim makyaj temizleme mendilleri kalmadığı için daha pahalı olmasına rağmen, kargoyu hemen yollayabilmek için ek ücret almadan Neutrogena'nın mendillerini yolladılar.

Siparişlerimden Maybelline rimel yanlış gelmiş. Ben yeni çıkan "cat eyes" maskaradan sipariş etmiştim. Neyseki bunun da çözümü kolaymış. Ürünü alıcı ödemeli olarak (yani firma) çalıştıkları kargo ile gönderiyorsunuz sonra yine kargo ücreti onlara ait olarak size doğru ürünü yolluyorlar.

Eğer siz aldığınız ürünlerden beğenmedikleriniz olursa kargo ücreti size ait olmak koşulu ile açılmamış, kullanılmamış ürünü hiçbir sebep göstermeden iade edebiliyorsunuz.

Müşteri ilişkileri de süper hızlı. Paketleme de mükemmel.

Aldıklarıma gelirsek;

Novocrin dökülmeye şarkı bitkisel şampuan - Vanilya kutudan çıkmıştı deneme boyu. Çok beğendim ve Kozmoda'da fiyatı uygun olduğu için alıverdim.

Deborah selülit kremi - Masaj başlığı var yahuu, süper! :)

Pupa 19 numara ruj - Açık pembe bir rengi var.

Maybelline Colloasal ve Flormar göz kalemi.


4 yorum:

yıldız dedi ki...

all alll nereye kadar , alışveriş çılgınlarıyız ki ben senden çok az alıyrum koyacak yer bulamıyrum vallahi

güzel günlerde kullan ;)

pembe fiyonk dedi ki...

güzel günlerdde kullan canım.novocrin dikkatimi çekti.dökülme problemim var bahardan dolayı.bak bu aklıma yattı.ii geldi bu post :)

Limonsuz Diet Cola dedi ki...

güle güle kullan:) pupa rujdan ben de almayı düşünüyorum acaba swatch için bir post yapabilir msn:)

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Teşekkürler kızlar :)
Rujun swatchlarını koyarım canım :)

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails