1 Mart 2012 Perşembe

Philip Kingsley Şampuan, Saç Kremi, Maske

Şubat ayı Lila Kutu'dan çıkan "Philip Kingsley" serisini hafta başı denedim. En çok şampuanını sevdim. Tresemme şampuandan sonra (hangi çeşidi idi hatırlamıyorum, ABD iken kullanmıştım) en iyi temizleyen şampuan denediklerim içinde.

Önce maskeyi kullanıyorsunuz sonra şampuan ve sonrasında tabii ki saç kremini. Ben bunlara ek olaran CHI Silk Infusion ipek özünü de her zamanki gibi kullandım. Sonuç mükemmel. Saçlarım süper hacimli, yumuşacık, böyle sanki kafamdan yeni tap taze saç çıkmış gibi. Bayıldım. Muhteşem!!! Kesin tam boylarını alacağım. Şampuanı kesin alırım ama diğerlerini biraz tuzlu olduğundan bir rahat vaktimde saç maskesini alacağım. :)

Şampuan 250ml - 59TL, mASKE 150ML -  82TL, Saç Kremi 250ml - 72TL

Lila Kutu'ya üye olmak için siteye şöyle alayım TIK TIK

Mobil ödeme yöntemini tavsiye ediyorum. Çok kolay!!!

7 yorum:

Tia Maria dedi ki...

chı sılk ınfusıon ıcın bır post yapabılır mısınız? Ya da şöyle soyleyeyım ısıdan once kullanmak ıcın almak ıstıyorum, alayım mı?:)

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Silk Infusiuon benim hayatımın bir parçası.Gelmiş geçmiş en mükemmel saç ürünü. Isıdan önce kullanmak için üretilmemiş ancak ısıdan önce tek başına kullandığım zaman saçım bir zarar görmüyor. Hatta yine Chi nin ısı koruyucusunu almadan önce sadece silk infusion kullanıyordum. Her saç tipi için kullanılabilen mükemmel bir ürün. Kesinlikle tavsiye ediyorum, al. Bende şu an 6oz. luk olanı var. 12oz.luk olanından alacağım. Kardeşim de benden görüp keşfetti ona da bir 12oz.luk alacağım. :D Üretildiği sürece alırım. Çok seviyorum, öyle öyle değil :D

Bc dedi ki...

ne için açtım yorum sayfasını unutturdu bana chi.. bir post bekliyorum senden madem o kadar harika bir ürün.. görsel de isterim=)

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

heheh :) kesinlikle :p

Bir Fahişenin Günlüğü dedi ki...

alıyorumm, aldım:)bu yazıdan sonra almasam ayıp ztn, supersın:)

Adsız dedi ki...

selam :) blogunuzu Chi silk infusion serumunu ararken buldumm iyikide bulmuşum. Bende chi'Nin serumunu almayı çok istiyorum fakat siz nereden aldınız nasıl temin ediyorsunuz banada söyleyebilirmisiniz:( heryeri araştırdım bulamıyorum. yurtdışı kozmetik yasağından dolayı internetten alırsam gümrükten gecermı onuda bılmıyorum :( umarım mesajımı gorup cevap verirsiniz böyle bir ürüne gercekten cok ihtiyacım var! teşekkürler şimdiden :))))<3

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Ben ABD ye gidince ya da gelen olunca stokluyorum ama kesin gittigidiyorda falan vardır.
Hiçbir saç ürünü CHI silk infusion kadar güzel olamaz. Hayatım boyunca değiştirmeyeceğim ve devamlı alacağım bir ürün. Umarım memlekete getirirler :)

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails