9 Eylül 2011 Cuma

Tradnyol ve Limango Alışverişlerim - Yorumları

Şu sıralar Bambi devamlı indirimli alışveriş sitelerinde sıkça karşımıza çıkıyor. Ben de hazır kardeşim mağazasından kendine ayakkabı almışken kalıbını biliyoruz diye birkaç ayakkabı alalım dedim.

Mağazada satılanlar dışında da ürün olabiliyormuş lakin kalıbları konusunda bir hayli sıkıntı çektik. Neyseki Trendyol'dan aldıklarımızın olmayanlarını kolayca iade ettik ama Limongo ayakkabıları Trendyol'a göre 2 katı zamanda teslim edince ve bu teslim günü de bizim bayram için İstanbul'dan ayrılacağımız güne denk gelince iade süresi de 1 hafta olduğu için kalıbı olmayanlar elimizde patladı. Buradan kendilerine kafa atmak istiyorum. Ayrıca bir türlü siyah babet alamamış oldum dişime uygun.

Merak edenler için;


Trendyol  - ÇIKIT

Limango -  ÇIKIT

İşte aldıklarımız. Benim, annemin ve kardeşimin... Soldaki ayakkabılar olanlar. Diğrerleri olmayanlar. Krem rengini biraz genişlettirip annem kullanacak, gri günya 39 benim ayağıma zor oldu onu ben alacağım, siyah ortadaki babet ise anneme kaldı ki 38 numara ve tam oturdu ve ayakkabı numarası 37. Yani aşağı yukarı 1 numara küçük ya da yarım numara büyük ayakkabı yapabiliyorlar maalesef. İnsan bunu siteye yazar değil mi? Ama yok! Neden bilmyiorum ama ürünlerin boyutları hakkında ya hiç bilgi yazmıyorlar ya da tek bigi ile yetiniyorlar. Kozmetikte de renkler hakkında bilgi yokç Neyse... En azından iade genellikle kolay ve ücretsiz.
Trendyol'un iade prosedürü süperdi.

3 yorum:

aycakzc dedi ki...

En sağdaki gri olana bayıldım çok cici.. siyah olanlarda çok kullanışlı keşke hepsi olsaydı elinde kalması kötü olmuş...

buket dedi ki...

acaba twitterda sana gelen mentionlara bakıyor musun? birkaç kere mention yaptım ama görmedin =(

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

ojezevki : saol canım.neyse ders almış oldum :S

buket: hiç görmedim :S zaten henüz tam keşfedemedim. mesela nasıl link koyuluyor hiçbir fikrim yok. ben mention için ayarlarımı bir kontrol edeyim.

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails