9 Eylül 2011 Cuma

Ben Bir Ara Mimlenmiştim? :p

Şu sıralar üzerimde bir tembellik var. Hayatım boyunca hep aynı anda yüzbin işle uğraşıp hiç yorulmadan sapıtmadan hayatına devam eden ben, tezimin yüzünden baygın modda takılıyorum.

Blogger'ın N'lerinin seçiminde SS Design ve Çizgi Prenses için ise City S MyLife mimlemişti. Blogger N'şeri için seçim yapamadım. Mesela en bilgilendirici blog olarak ayırım yapamam çünkü bana göre her blog birşey öğretir. Bu ve bunun gibi nedenlerden dolayı vereceğim cevaplar pek amaca hizmet etmeyeceğinden Çizgi prenses mimini yapayım dedim.

Efenüm, ben en çok cevabı barından prenseslerden Jasmin oluyorum. City S MyLife zaten herkesi mimlemiş. Ben de Bilgen'i, Tubişş'i ve Elanor'u mimliyorum...

Jasmin :
[ ] Baban zengin/ önemli biri
[♥] aptal degilsin
[♥] sen ötekinler gibi degilsin, degisiksin
[♥] hayatta parasi cok oldugu icin birisiyle evlenmezsin
[♥] kendine cok hedef koydun
[ ] fazla arkadasin yok
[♥] özgürsün
[ ] zenginsin
[ ] ebeveynlerin hayatini kontrol etmek istiyor


Hiç yorum yok:

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails