13 Eylül 2011 Salı

Oriflame Alışverişim

Kozmetik gündemini yakından takip ettikleri için devamlı yeni ürün çıkartmaları ve internetten sipariş verebilme rahatlığı sebebiyle 3 haftada 1 çıkan kataloglarından dayanamayıp alışveriş yapıyorum. Halen daha hiç kullanmadığım ürünler var. Yani renk vs. gibi değil. Nitelik olarak olarak denemediğim. Neyse efenim. İşte aldıklarım. Yakında yorumları da gelecek.

Şimdilik söyleyebileceğim, fırçaları sakın kaçırmayın. Bundan sonraki katalogda yok ve bir daha ne zaman indirimde olur bilemiyorum. Fırçaların kılları doğal kıllardan yapılma. Fırçadan fırçaya kullanılan kıl türü farklı. Mesela benim aldıklarımın biri keçi kılından diğeri midilli kılından yapılma. Midilli kılı kesinlikle keçi kılından çok daha yumuşak.

Ojelerin ise fırça yapıları değişmiş. Daha önce Rimmel London ojeler gibi kalın iken şimdi klasik bir büyüklükte.

Oriflame'in son zamanlardaki atılımında sanırım baş makyözlerinin parmağı var. Çok şeker biri. Videolarına bayılıyorum. İnanılmaz cana yakın konuşuyor. Adamın gözlerinin içi gülüyor. :)

Ayrıntılı fiyat bilgisi ve ilk izlenimlerim için:



3 yorum:

çokomelike dedi ki...

Arkadan gelen ses vefat eden bebişin sesi mi?Yeni mi aldın? Benim canım da şubatta vefat etti,artık alamıyorum cesaret edip :(

justuntitled dedi ki...

Ojelerin kapağı kalın ya süremem ben onu kavrayamam heralde elimde:) Renkleri çok güzel ama kesinlikle <3 Hepsini güle güle kullan.

http://just-untitled123.blogspot.com/

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Evet yeni bebişin sesi. Ramhetli olmadan ev çok korkunçtu. Bir süre evde yemek yiyemedik. Ben hiç yiyemedim. Onun boşluğunu doldurmuyor ama bunun da sevgisi başka. Rahmetliyi daha az hatırlamaya çalışıyorum. Sen dayanmışsın, süper...

Teşekkür ederim canım. Ojelerin kapakları eve biraz kalın ama çiçek kapaklı ojelerimden sonra çok da zor gelmedi.Alışıyorsun. :)

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails