6 Eylül 2011 Salı

Born Pretty Store Seyahat Fırçası

Bayramdan önce geldi bu cici fırça. Hem de tam otobüse binmek için kapıdan çıkarken posta kutusunun üstünde görüverdim.

Özellikle inanılmaz çeşitlikteki tırnak süsleri, araçları ve desen plakaları ile ünlü Born Pretty Store bana merak ettiğim bir ürünü göndermek istediklerini söylediklerinde ambalajı ile dikkatimi çeken bu fırçayı seçtim. Aslında ne zamandır aklımda tırnak desen plakalarından almak vardı ama alışveriş yasağı yüzünden almışken başka şeyler de sepete atmak istediğimden bir türlü sıra gelmedi. Aslında boşuna bekledim lakin 2 ayda bir olan alışveriş hakkın için 2 aydan fazlası geçti.

Fırça inanılmaz yumuşak. Bu yüze masaj yapıyor hissi veren fırçalardan. Fırçanın uç rengi de ambalajı ile uyumlu :D Ben en çok fırçanın kıl uzunluğunu ve yoğunluğunu sevdim. Bu tip seyahat tipi fırçaların kılları uzun ve geniş oluyor genellikle. Bu böyle güdük :p Hem allık hem de pudra için ieal.

İlk başta birkaç kıl ökülüyor. Fazla değil ama sonrasında herhangi bir dökülme görmedim.

Fırçanın fiyatı 5.62$ ve kargo ücreti de ödemiyorsunuz. Üstelik aynı üründen birden fazla aldıkça birim fiyatı da düşüyor.

Bunun yanında yıl sonuna kadar kulllanabileceğiniz ve tüm sitede geçerli olan %10 indirim kuponu da verdiler tüm okuyucularım için. İşte indirim kodu: MFJ61

Hello Kitty  serisi olsun, lens kapları olsun, takma kirpikler olsun, eğlenceli süslü ve kaliteli birçok ürün bulup kendini kaybetmek mümkün. Kargo için normal posta kullanıyorlar ve bana 10 günde geldi. 

75€'yu geçmeyerek ve renkli kozmetik harici alışveriş yaparak cicilerimize rahat rahat kavuşabiliyoruz.
Siteye gitmek için ÇIKIT

Born Pretty Store için sosyal medya linkleri ise şöyle:

Hiç yorum yok:

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails