17 Eylül 2011 Cumartesi

MAC "Mac Me Over" Alışverişim

Şu an diğer fluidlineları neden almadım diye kafamı vururken sizi aldığım 2 ürünle başbaşa bırakıyorum. Biri herkesin segilisi "Satin Taupe"(32TL?) ki eve ben daha yeni alıyorum, diğeri de "Dark Diversion" fluidline.(45TL)

Neyseki koleksiyon Ekim ortalarına kadar satışta. Gidip yeşil ve teal olan renkleri de almam lazım.  109 numaralı fırça da lazım. Hepsini alırım artık. Sevgili-Eş ile alışverişe çıkabilseniz de, yani o da alışverişi seviyor olsa ve birlikte eğlenceli bir alışveriş günü geçiriyor olsanız da kozmetik alışverişi yapamıyorsunuz.

Ürünlerin swatchları aynı ambalajlarında durdukları gibi.


Bu da Oriflame farım ve Satin Tapue karşılaştırması. Hep derdim benziyorlar diye. Yanyana gelince gerçekten benzedikleri ortaya çıktı. Ancak maalesef Oriflame'in bu farı satılmıyor. Bir paletinin içindeydi zamanında. Çok güzel, kullanışlı bir palett.

Resimlerde soldaki Oriflame (biliyorum zaten belli oluyor :P) sağdaki Satin Taupe

4 yorum:

Unknown dedi ki...

resmen aynılar=)

j.d. dedi ki...

Güle güle kullan canım :)
Keşke hala satsa Oriflame, düşünmem hemen alırım Mac'e o kadar para verceğime ;D

tubiss dedi ki...

güle güle kullan canım, bende dark envy aldım ama avenue rengi de çok güzelmiş :)

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Teşekkürler canımcım, sen de güle güle kullan :)

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails