26 Şubat 2010 Cuma

Yep Yeni Ciciler - Haul

Proje bazlı çalışan FMF'nin işleri yoğun olunca aldıklarını da yazacak vakti bulamadı. Hellokitty'de görüp te içimde kalan IKEA dolabı aldım. Süper bir icat :p çok kullanışlı. Dolabın 3 rengi mevcut. Siyah, Krem ve Meşe (krem ne ağacı idi unuttum) gönül isterdi oda takımımla uysun ama yakın sayılır.(Leksvik oda takımım) Bu dolap IKEA'nın orta fiyatlı ürünlerinden...

Ne zamandır Flormar kaş kaleminden istiyordum. Cevahir'deki standına uğradım aldım ancak 3 reni vardı. Sarışınlar için olan ki oldukça beyaz görünüyordu, siyah ve kızıl kahve. Kızıl kahve ahve gibi göründüğünden onu aldım ancak hata yapmış oldum. Neyseki saçlarını koyu kızıl ışıltılı kahve yapan kardeşime süper uyduğu için ona verdim. Şimdi Stila'nın "Nana Devi" farını kaşlarım için kullanıyorum...

Yine bakıp bakıp almadığım bir diğer ürün ise Maybelline Colossal maskara idi. Onu da sevgililer günü %50 indirimden kapıverdim. Üzerinde rengi yazmıyordu ben de hepsi aynı sanıp kahve rengi olanını almışım... Neyse hergün kullanır oldum. Çok doğal duruyor. Hacimli ama doğal... :) Süper maskara!!!

Sevgili kardeşim bana bakımsız iyince de moral bozukluğuyla alışverişe attım kendimi. Aldığım tüm kokoş kıyafetlere rağmen kot,spor ayakkabı ve tişört giyip süper salaş dolaşmaya bayılıyorum. Napiyim :(
Ne zamandır gözüme takılan kısa çizmeyi Hotiç'ten kapıverdim. Numarasını bulamayınca 1 numara büyüğünü aldım. Yani o kadar gözüme takılmıştı :D Mango'ya da uğradık. Ne zamandır gitmiyordum Mango'ya. Yeni sezonda çok güzel gömlekler var. Kareli gömlek hastası olarak biri karpuz kollu biri spor-uzun kollu gömlek kapıverdim :D

İndirimden de aldıklarım var ama hiç göstermiyorum çünkü çoğu şeyden 1-2 tane kalmıştı. Bu saatten sonra birşey kalmamıştır. Zaten çoğu yer de indirimleri kaldırıp yeni sezonları koymuş bile...

2 yorum:

Pell-in dedi ki...

Yaaa dolap için süper icat demişsinde keşke içinide gösterseydin. Makyaj malzemeleri için ayrı böir bölmesi falan mı var?

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Hello Kitty'nin videosu vardı işte şurada:
http://lifewithhk.blogspot.com/2009/10/video-makyaj-dolabm-raf-1.html

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails