13 Şubat 2010 Cumartesi

Medieval Fashion Part - 1

Benim tarihe karşı büyük bir ilgim vardır. Belli bir kültürün değil hemen hemen tarih kokan herşeye bayılırım. Bundan dolayıdır ki fantastik kurguya da ayrı bir ilgim vardır. Etraftaki grilere, yeşilleri ve akhverengileri tercih ederim. İyi ki doğduğumdan beri yeşilliklerin içinde yaşadım. Her ne kadar metal sever olsak ta sessizlik ve huzur dolu bir yaşam ve çalışma ortamı tüm eğlencsi ve tatlı gürültüsüyle daha güzel oluyor. Yani t.v. reklamları, minibüs kornaları gibi kuru gürültünün olmadığı yerler... O korkunç reklam kirliliğine de bir ara değineceğim...

ABD'ye gitmeden önce değişik neler alabilirim diye e-bay de gezinirken kendi tasarımlarını kendi dikip satan birine rastladım. Tüm kostümlerin aksine çok kaliteli ürünleri var ve kesinlikle resimdekilerle birebir aynı renk ve kalitede. Ben şu linkteki korseli seti aldım... Koyduğum yeri bulabilirsem diğer fantastik kıyafetlerimle beraber yazısını yazacağım :) Annem saolsun ve internetteki kalıplar, bir de benim günümüze uyarlayalım düşüncem, Yüzüklerin Efendisi filminde Eowyn'in giydiği kıyafetlerden birini dikti annem... Ayrıca diğer elbiseleri için kumaş ta aldık ama dikmek henüz kısmet olmadı...

Kısacası, gönderim ücreti biraz fazla ama o kıyafetlere değer. Ben korseyi açık arttırmadan 61-62$ 'a aldım.yol parası hariç. Kahverengi kare yaka korseli elbisede de gözüm var ama bedenime uygun olanı açık arttırmaya girmedi bir de koyu mavisi var...

Satıcının direk linki de şu

Hiç yorum yok:

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails