8 Şubat 2010 Pazartesi

L'oreal Super Liner vs Maybelline Liner Express

İlk bakışta ikisi de aynı gelmişti bana. Geçen sene 8 mart indirimden almıştım kendilerini. L'oreal alma niyetiyle Migros'a gidip siyahını bulamayınca Maybelline almıştım ancak ertesi gün indirimi bir kez daha değerlendirmek için bu sefer Watsons'a gittiğimde L'oreal'in siyahını buldum.

L'oral'i kullanmaya başlayalı 1-2 hafta oldu. Maybelline henüz bitmemişti ama merakıma yenildim ve açtım kapağını :D

Kesinlik dedikleri kadar varmış. L'oreal eyelinerın kullanımı gerçekten çok kolay (eyeliner ın Türkçesi var mı? ) Ucu daha daha uzun ve belirgin şekilde daha düzgün çizgiler çizebiliyorsunuz. Ürünün ucunun yapısı küçük bir farkla daha sert. Maybelline daha fazla kıvrılıyor. L'oreal'in kalıcılığı ve mürekkebinin yapısı daha iyi. Maybelline kurudujtan sonra pütür pütür dökülebiliyor, tabii ki fırça ile üzerinden geçerseniz ya da silmeye kalkışırsanız. Aslında yanlış sürdüysek düzeltmesi kolay daha kolay oluyor.

L'oreal'in fiyatı daha fazla ama ne kadardı hatırlamıyorum. 8 Mart yaklaşırken alışveriş listenizi o güne saklamalısınız. Tabii ki yine yapalasa böyle bir kampanya. Denemediğim ürünleri denemek için süper bir fırsat oluyor. Ayrıca Türkiye'deki abartılmış fiyattıdeğil de değeri kadarını ödemiş oluyorsunuz... :)


1 yorum:

chunlibeauty dedi ki...

8 martı bekleyelim o zaman :) bende liner delisi olarak denemek istiyorum

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails