2 Aralık 2009 Çarşamba

Alsancak'a Giderken Makyajı

Bayramın son günü kardeşim ve kuzenimle kahve keyfi yapalım dedik. İşte kardeşimin ve benim makyajım...
Kullanılan Malzemeler 1:
1-Oriflame Yılbaşı Paleti
2- Oriflame Visions Mavi Kalem Krem Far
3-Flormar Siyah göz kalemi

Kullanılan Malzemeler2:
1-Elite No:9 Yeşil Far Paleti
2-Elite No:94 Tekli Far
3- Avon Color Trend Kahverengi Göz Kalemi

Maskaralar: Oriflame Maskara ama adını hatırlamıyorum ve maskarayı an itibari ile kaybetmiş bulunmaktayım.







7 yorum:

Adsız dedi ki...

Herikiside çok ayrı çok farklı ve güzel olmuş:)

LittleDumBlonde dedi ki...

ikinci makyajını daha çok beğendim :)Bence birinci de göz pınarına biraz fazla kaçmış farın..

hayal perest dedi ki...

ahhhh alsancak ahhhh :(

ZedCezir dedi ki...

sondan üç resimdeki makyaj harika olmuş size çok yakışmış:) bir de resimlerden anladığım kadarıyla ikisi çok farklı zamanlarda yapılmış:) son 3 resimdeki kaşlarınız doğal hali ya da az alınmış hali. eğer öyle ise bence siz kaşlarınıza hiç cımbız değdirmeyin bu 3 resimde harika duruyor çok naturel ve belirginler...

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

yok onlar kardeşimin fotoğraları :) göz yapısı çok güzel. çok rahat makyaj yapılıyor kendisine. crease bölgesi falan belirgin ve göz kapağı büyük, kirpikleri dolgun ve uzun ve gözleri düz. Benim gözler aşağı bakıyor, kaşsızım :_( kirpiklerim yok, crease bölgem yuvarlk değil düz, göz kapağım düşük falan filan :_(

Kardeşimin makyajı bana ait. Çok rahar ve eğlenceli kendisine makyaj yapmak.
teşekkür ederim :)

ZedCezir dedi ki...

estağfirullah sizin de gözleriniz ve kaşlarınız çok hoş yalnız dediğim gibi almayın bence kaşlarınızı sanki daha hoş olacak gibi öylesi. kirpik konusunda ise çok fark yok düşünün yani ben siz sandım aranızda uçurum olsaydı kardeşinle ben sen sanır mıydım:)))

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

ben beğenmiyorum pek göz yapımı. kaş olayında boyuyorum artık çünkü bildiğin kaşsızım :( bühüüüü.. :p

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails