28 Kasım 2009 Cumartesi

Benefit Free Shipping

Sephora o saçma fiyatlarıyla müşteri kazanmaya çalışırken Benefit uygun fiyatlarının yanına Pazartesi akşamına kadar 85$ lık alışverişlerinizde yol parası ödemiyor hediye olarak tam boy Miss Popularity alırken 2 adet te deneme boyu ürünün sahibi oluyorsunuz. Kodu:SHIPINTL

Bayram nedeniyle İzmir'deyken İstanbul'da göremediğim Benefit standına bir bakayım dedim. Rujlar da 45tl imiş. Bildiğiniz gibi allıklar da 89 ve fiyatlar bu şekilde saçmalayarak gidiyor. Dayanamadım satış danışmanına görüşlerimi söyledim ama kendilerinin yapacağı birşey olmadığını ve internetten görüşlerimizi bildirebileceğimizi söyledi de nerede bu sayfa??? Ben Türkiye'nin en iyi markalarından birinde marka satış sorumlusu olarak satıi danışmanları müşterilerden gelen görüşleri müşteri ilişkileri departmanından başka bize de söylerlerdi ve biz de değerlendirmeye alırdık. Son zamanlarda ne hikmetse bir çok markada bunu göremiyorum. "Siz gidip söyleyin ". Bizi dinlemiyorlar." diyorlar...

Sevgili Sephora seneler öncesindeki gibi pazardan ayrılmak istemiyorsan lütfen kar marjını düşür. Ülkemizde verilerin çok olduğunu bildiğim kadar firmaların kar %delerini de büyük tuttuğuna eminim. Ayrıca birilerinin büyük emeklerle büyük değerler kattığı bu ismin değerini düşürme. Kendine promosyon ve mağaza adresleri vs. gibi  bilgilerin olduğu bir web sitesi hazırla lütfen. Hedef pazarındaki tüketicilerinin interneti aktif olarak kullandıklarını unutma. Bilinçli kozmetik tüketicisinin dünya markalarından haberdar olduğunu unutma. Sephora'nın avantajlarını sen de ülkemizde müşterilerine sun. Bir şekilde promosyonunu yapmadan, bloglar üzerinden tesadüfen alışveriş yapan yazalardan öğrendiğimiz hediyeli satışlarını senden öğrenelim. Ayrıca bu satışlarını bir şekilde duyurursan insanlar daha çok mağazanı ziyaret ederler. Ayrıca bu hediyerlerini "beauty insider" üyelerine sun. Bir iki deneme boyu ürün vermek sana maliyet olmaz. New York'a gideceğim ve oradaki Sephora'nın altını üstüne getirip düşünmeden alışveriş yapabileceğim için çok mutluyum lakin burada bunu yapmak mümkün değil...

3 yorum:

alchemilla dedi ki...

Ben de şunu eklemek istiyorum. Geçenlerde Sephora mağazası Ankara'ya da açıldı bildiğiniz gibi. Merak ettiğim için bakınma amaçlı mağazaya girdim. Bir görevli yakama yapıştı resmen ki bu mağazalarda en nefret ettiğim olaydır. Bi rahat bırak rahat rahat bakayım soracağım olursa zaten sorarım yani. Neye baksam atlıyor birşeyler söylüyor. Arkadaşım yanımda zannediyorum aramıza girmiş birşeyler söylüyor. Kabus gibiydi anlayacağınız. Onun görevi bu falan dedim kendi kendime fakat bu kadar ısrarcı olması beni kaçırmaktan başka bir işe yaramadı. Umarım bunu yapmayı keserler.

Adsız dedi ki...

sonuna kadar katılıyorum sana..bu arada kulağıma gelenlere göre sephora tester yolluyormuş bolcana burayada...fakat çalışanlar cebe atıyormuş..kaynağım güvenilir.
emel

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

bunu kesin şikayet etmek lazım ama direk sephora'nın kendisine ne de olsa Türk yetkililere ulaşmak mümkün değil... aile şirketimi bunlar böyle amatör işler yapıyorlar???

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails