6 Aralık 2009 Pazar

Allcosmeticswholesale.com Haul

Geçmiş Mac koleksiyonlarını almak ne kadar avantajlı :) özellikle de kutusu yokolmuşsa ve bu yüzden fiyatını düşürmüşlerse. Bende Mac 2008 yılbaşı paletlerini 26$ ve 24$ a görünce saldırdım.İlk Mac fırçalarım da içindeki miniler :D Elim değmişken ve sabit yol parasını da ödeyecekken hemen bir kaç ürün daha attım. Victoria's Secret Lip glosslar,Stila lip stick ve Stikla far paleti ve bir de VS Lip Plumper :D İşte aldıklarım...
Alışveriş için link: Allcosmeticswohelsale


6 yorum:

LittleDumBlonde dedi ki...

merhaba
mac yılbaşı paletleri company store de 35 tl ye satılıyor, blog umdan ayrntılarına ulaşabilirsin.

Dominika dedi ki...

süperler..güle güle kullan :)

Unknown dedi ki...

Güle güle kullan hepiciğini, VS glosslar ile ilgili yazı yazarsan sevinirim! xx

kkkk dedi ki...

merhaba gule gule kullanin cicilerinizi.ben site bu sitenin shipping bilgilerini sormak istiyorum.ornegin nasil sabit bir ucret bahsettiginiz.cunku ben bir bakayim dedim ve herurunde artti shipping.ayrica urunler elinize kac gunde ulasti bunu da yazarsaniz sevinirim.

FashionDesignbyCnS {Cns'design by Cansu} dedi ki...

güle güle kullan:) kargon ne kadar tuttu canım?

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

kargo 25$ priorty mail ile. standart postayı Türkiye'ye kaldırmışlar.bu shipping seçeneği ile 10-15 ürün ekleyebilitorsunuz sepetinize.Büyüklüklerine bağlı olarak.Artarsa 40$ oluyor. İşin iyi kısmı paktinizi gift olarak işaretliyorlar ve tutarı düşük yazıyorlar.yani paketiniz mutlu mutlu geliyor evinize :D
bu son siparişimin gelmesi ne kadar sürdü bilmiyorum çünkü evde değildim.apartman görevlisinden ria etmiştim o almış ama önceki siparişlerimden 5günde geleni de oldu 2haftada gelenide oldu.dönem ile alakalı olsa gerek lakin Vistoria's secretan yaptığım alışverişler ülkemize 2günde gelirken henüz newyork a dahi gönderemediler yılbaşı kalabalığından...

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails