16 Aralık 2009 Çarşamba

Kazanan......

Capricorn!!!

Bana hediyeni göndereceğim adresi mail atarsan hemen yarın gönderirim lakin cuma zaten uçuyorum :D

Bana mail atmadan katılan adsız yorumları ve izleyici olmayıp yine mail adresi ya da isim girmemiş olanları mecbur olarak yarışmaya dahil edemedim. Bundan sonraki yarışmalarda izleyici olmamasına rağmen yorumlara mail adreslerini yoruma ekleyen herkes dahil olabilecektir.

Belki yakında yine bir yarışmada görüşürüz... :D

Sevgiler...

Video linkte.henüz yayına girmedi ama girmesini bekleyemedim...
video

9 yorum:

Aysel Durak dedi ki...

tebrikler

Unknown dedi ki...

tebrikler :)

Aslı dedi ki...

Tebrikler Capricorn, güle güle kullan!

Ayşegül dedi ki...

tebrikler...

Seda Tasasızbaş dedi ki...

tbrkler :)

nily21 dedi ki...

tebrik ederim, güle güle kullan Capricorn

Ozlem Karakus ♥ dedi ki...

tebrikler:)

capricorn dedi ki...

aaa ben kazanmışım ...yeni haberim oldu.hemen bilgilerimi göndereyim.umarım geç kalmamışımdır.

capricorn dedi ki...

teşekkürler..kazandığımı yeni gördüm.inşallah hakkım kaybolmamıştır.hemen mail gönderdim.

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails