8 Aralık 2009 Salı

Victoria's Secret Very Sexy Lip Gloss

İlk VS Very Sexy lip glossum kullanamadan kaybolan pembe pırıltılı şeffaf lipglossum du. Sonra resimde görülen ufaklıktan 3 adet aldım ancak 2si kaybolmuş.(uzun hikaye) Bir de "inimate" isimli açık pembe olanı vardı. Oda odamda kayıp. Bunlar setlerin içinden çıkanlar idi. Kokusu ve nemlendirisiciliği mükemmel ancak hafif yapışkan. Renklerini çok beğeniyorum. Şimdiye kadar sahip olduklarımın hepsinin aplikatörü fırça idi, kayıp olan büyük boy dahil. Bu aldıklarım sünger uçlu ki hiç haz etmiyorum süngerlilerden. Ürünü doğru düzgün süremiyorsunuz. Kokuları vanilyalı :D Uzun süre kalıcı. Gördünüzmü bilmiyorum ama Very Sexy Make Up serisi yenilendi.Kendilerini kesinlikle deneyeceğim. Bunların fırçalı olanlarından da bulursam saldırmayı düşünüyorum ki ben lip gloss fanı değilim üstelik. Genel olarak, alın gari :p


1-Minx 2- Baby Doll 3- Passion 4- Passion mini boy





4 yorum:

Adsız dedi ki...

hımm cüzelmiş:)

kkkk dedi ki...

tamam glosslar sexy olabilir ama bence asil is dudaklarinda maasallah harika dudaklarin var.ins nazarim degmez.maasallah tekrardan

Ayşegül dedi ki...

dudağında kullandığın sıralamadaki 2. renk çok hoş durmuş... çok yakışmış bayıldım bu renge. paylaşımın için teşekkürler.

nily21 dedi ki...

Ben geçen sene almıştım bunlardan ve çok beğenmiştim. Ancak fırçalıydı, değiştirmişler mi?

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails