21 Kasım 2009 Cumartesi

Coastal Scents Haul


7 parça Taklon Fırça Seti - 7 pcs Taklon Brush Set
Italian Bager Doe Foot Stippler
Italian Bager Round Crease Brush
Sable Blendin Brush
Tapered Crease Brush
Black Deluxe Shadow
Italian Bagder Pencil Brush
Synthetic Deluxe Crease Brush
Small Pencil Brush
Agled Liner Pro Art Detail Brush
Italian Badger Blender

siteden fiyatları ve ölçülerini inceleyebilirsiniz:
Coastal Scents

Ben %15 indirimden yararlandım. Her cuma farklı bir ibndirim yapıyorlar. Bu cuma(hafta sonu da devam ediyor) lip glossları indirimde... Bir de ufak mineral far sample koymuşlar...

Hepsine bayıldım. Yumuşacıklar. Kullandıkça yorumlarımı yazarım.... :D

1 yorum:

aysse dedi ki...

bende çok beğendim bu fırçaları bi dahaki indirimde allık fırçalarından almayı düşünüyorum.bu fiyata bu kalite süper diyorum.

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails