10 Kasım 2009 Salı

Strawberyy Yine Sapıttı!!!!

Efenim hemen saldırıyoruz. İşte link:

saldırı

4 yorum:

imroz dedi ki...

merhabalar
bir şey danışmak istiyorum
strawberry de benefit markasına ait fırca setide ındırımde
markanın iyi bir marka oldugunu bılıyorumm ama fırcaları nasıldır acaba önerır mısınız ?

ebvatathemua dedi ki...

Vallaha da saldırdım demin , pişman değilim :))

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

zehra16 : benefitin fırçalarını kullanmadım ama kalitesini araştırırım. Aslında birebir görme şansım olabilir ancak o zamana kadar strawberry indirimi biter. Ben coastal scents ten aldım birçok fırça 2 hafta önce falan indirimi vardı. Gelince yorumunu yapacağım.Bugün yarın gelir zaten.. Beğenenleri çok ve çok çok çok ucuzlar...

ebvata: bende saldırmak istiyorum ama evdekiler beni öldürecekler bir paket daha görürlerse...

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

an itibari ile, sevgili ebvatacım mesajın beni dürttü ve gittim ben de siparişimi veriverdim... :D :_(

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails