18 Kasım 2009 Çarşamba

New York, New York!!! :D Geliyorum New York!!!

Vizemi almadan alış veriş listemi bile yapmadım ve bu yüzden yazamadım da. Evet bir süredir hem işlerimi hem de evraklarımı toplamaya çalışırken bloğuma yazamayışımın sebebi budur. Neyse efenim, gitmeden önce 50 kişiye ulaşırsam diye hem yeni yıl hem de tatilimin şerefine :p yarışma düzenlemek istediğimi söylemiştim. Tabii ki zamanını söyleyememiştim. 18 aralıkta gidiyorum New York'a ve belki "sevgili FMF, canım sen iyimisin? neden 2 hafta kalacasın" diyeceksiniz ama tezimi bitirmek için 3 ocakta dönüyorum. :D Blog açmadan önce de hep ben de yarışma yapmak istiyorum derdim. Normal değilmiyim neyim? Arkadaşlarıma da zırt pırt hediyeler alır ve özel günlerde ise 1 ay önceden bile hediyelerini dayanamaz veririm. Neyse... bu hafta işim gereği bitirmem gereken bir proje var ve pazartesi itibari ile yep yeni yazılarla geri dönüyor olacağım. Bir çok siparişimin de yazıları olacak...

Görüşmek üzere...
Sevgiler... :D

Hiç yorum yok:

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails