24 Kasım 2009 Salı

Haul: Flormar, Pastel

Sevgili kuzenimin minik alışverişini paylaşmak istedim. Kendisi Pastel'in bronz allıklarına bayılır. Şimdiye kadar mozaik serisini tercih ederken bu sefer baked olanlarından almış. Renk yine aynı "Terracota" swatchları da aynı.No: 2 ve 12gr.

Bir diğer ürün ise Flormar göz kalemi. Bende biliyorsunuz siyahı var ve yapı olarak birbirleri ile alakaları yok. Bu yeşil göz kaleminin rengi zümrüt yeşili. Yapısı çok sert swatchu pek belli olmasa da 10 kere aynı yeri boyadım ve bu sonuç ortaya çıktı.No:115

3. ürünümüz ise far paleti. Yapısı yumuşacık ve oldukça pigmentli. Sırasıyla 1-Frost ailesinden vanilya rengi 2- Simli ailesinden açık gri, 3 ve 4 Pearl ailesinden ve ilki koyu gri diğeri  muhteşem bir mavi-gri, son olarak ta 5-Simli ailesinden siyah...

Yoğun renkler özellikle vanilya ve mavi-gri. İkisine de bayıldım... Siyah ta 2. favorim. Gri rengi pek sevmem o yüzden kendilerine içim ısınmamıştır. Ürün 11gr. Ortalama far başına 2gr düşüyor. İçinde sim oranına göre ağırlıklı dağılımı değişiyordur :p

4 yorum:

Berrin Haberveren dedi ki...

Yazdıklarını okuyunca ilgini çekebilir diye düşündüğüm bloguma beklerim :)
http://neyimvarsasatiyorum.blogspot.com

Unknown dedi ki...

pastelin urunu ne kadar guzel gorunuyor.. o urunden o guzel renk nasıl cıkmıs cok sasırdım.. flormar setinin renklerine ve renk vermesine de bayıldım.. bugunku makyajımda lancome color focus farlara renk vermedigi icin bir turlu baya kufur ettim de.. :))

Ayshenur dedi ki...

ayy cnm pastel allıga bayıldım ama fiyatını mrk ettim pasteli göz altı kapatıcısı ve ojlerinin fiyatları hariç bilmiyorumda:)

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

tam hatirlamiyorum ama 20li birseydi sanirim... :)

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails