22 Ağustos 2012 Çarşamba

Deborah "Comfort Mat" Fondöten

Bu yaz hiç birşey yüzümde durmadı. Hiçbir far bazı işe yaramadı, Too Faced shadow insurance hariç :D

Deborah'nın bu fondöteninin ne vaadleri var bilmiyorum ama benim gördüklerim şunlar;

- Gerçekten mat ve uzun bir süre de mat kalıyor.
- Üzerine pudra süremeye gerek yok.
- Fondöten bazı ile muhteşem oluyor.
- Kapatıcılığı orta ancak daha fazla sürerek daha fazla bir kapatıcılık elde edbilirsiniz.
- Bulaşma yapmıyor.
- İçeriğinde pirinç ipeği varmış :S Neyse içinde pirinç olan herşey yüzüme iyi geliyor. (Cildim karma)
Bildiğiniz gibi pirinç cilt rengini açmaya yardımcı oluyor. BB krem değil ama bb kremlere bin basar efenim. Bazılarında cilt rengi düzenleme özelliği bile yok ki bb kremlerin en önemli özelliklerindendir.
- SPF 15 içeriyor.
- 5 rengi var ve bende gördüğünüz en açık rengi olan "ivory"
  Ne pembe ne de sarı alt tonlu. Benim cildime mükemmel oldu. Hiçbir şekilde sırıtmıyor. Cansız, soluk ve açık bir kumralsanız size uyacaktır.
- Nemlendirmesi tam kararında. Şu yaz gününde yüzümdeki herşey akıyor ama nemlendirmesine rağmen yüzümde kaldı kendileri.

Fondöten sevmeyenlerin de seveceğini düşünüyorum. Yüzde hiç ağırlık yapmıyor.
Orta yoğunlukta bir yapısı var.

Fondöten eksperti değilim ama ben kendisini çok sevdim. Zaten içinde pirinç olan bütün kozmetikleri resmen aşık oluyorum :D

Bu güzellikten kazanmak isterseniz sizi şuraya TIK TIK
Hemen almak isterseniz de şuraya TIK TIK alayım şekerler :)
Fiyatı Kozmoda.com'da 38 lira ama normalde 57-58 lira gibi bir fiyatı varmış.




3 yorum:

Unknown dedi ki...

bir post hazırlayacakken ben de aynı ürüne iyi oldu yazın :)
kopyalayıp yapıştırabilirim direk:) aynen katılıyorum söylediklerine:)

luna dedi ki...

Tek bir kötü özelliği yok anladığım kadarıyla. Ama bana fiyatı yüksek geldi. Belki indirimden alıp denemek mantıklı olur.

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Yoğun kapatıcılık isteyenler için uygun değil sadece ama bb krem sevenler ve az-orta kapatıcılık isteyenler için mükemmel. Son favorim Max Factor "ageless elixir" den daha da güzel. Bendeki oriflame, revlon, coastal scents fondötenlerden açık ara farkla iyi. Deneme boylarını kullandığım Mac(match master), Max Factor(ageless elixir)den daha da iyi.

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails