13 Ağustos 2012 Pazartesi

ELCA Alışverişim: CCO İstanbul

İşe girdiğim için daha da gidemem diyordum ki iş için yolum Maslak'a hatta iki adım yakınına düşünce 5 dk. uğrayayım dedim ve hemen Sun Plaza'ya dalıverdim. :D

Clinique set 105 lira
MAC ruj "Naughty Saute" 10 lira
MAC oje - beyaz olan- biraz kullanılmış maalesef ve 10lira
MAC "unconditionally fabulous" 2012 yılbaşı serisinden oje - 8 lira
DKNY "Pure" verbena - 100 küsur lira ama ben a drop of vanilla kullanıyorum ama kutularının farklı olduğunu bilmediğimden ve daha yen "a drop f vanilla" kullanmaya başladığımdan başka bir çeşidi olduğunu bilmiyordum. İnsan biraz farklı yapar yahuuu kutuları ya da önüne yaz arkasına değil... peah!!!

Clinque set süper oldu. Leke serumunu denemeyi çok istiyordum.
Ruj ise süper bir pembe. Kalıp gibi pigment yığını değil, nemlendirmesi güzel, rengi çok güzel. Kısacası mükemmel!!! :)

Parfüm dışındakileri almak isteyip de fiyatları yüzünden almamıştım. Bu kadar olur, hepsini birlikte aldım, çok mutluyum. Leke serumunu elimdeki kolumdaki yara izlerne de kullanacağım. Biraz sakarım da :p ...


6 yorum:

Adsız dedi ki...

bu clinique dark spot corrector'in bir aydir ufak deneme boyunu kullaniyorum, henüz sonuc göremedim. bi cok iyi seyler duyuyorum hakkinda, bi cok kötü, bilemedim gitti. umarim sende ise yarar :)

Kozmetik Dosyası - Ezgi dedi ki...

ya ben gittiğimde bunları hiçbiri yoktooooooooo :(((

Unknown dedi ki...

hepsi harıka canım guzel gunlerde kullan :)

Unknown dedi ki...

güle güle kullan şu clinique bir türlü güvenimi kazanamadı :( merakla değerlendirme postunu bekliyorum :)

Adsız dedi ki...

Şu elcaya bir ben gidemedim. İstanbula gittigimde kuzenlerime yalvardim ama oraya ulasim zor nasil gidicez dediler.kaldi. Meger bir metroymus:( gule gule kullan...

boyaynasiyansimacisi.blogspot.com

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Bir metroya mı üşendiler. Oraya gitmek için bu kadar kısa bir yola üşenilir mi? :D

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails