16 Ağustos 2012 Perşembe

Limango Alışverişim ve Kabusu

Limango'da China Glaze'lerin tanesinin 15lira, 6'lı setlerin de 70 lira olduğunu görünce atladım ve aşağıda gördüklerinizi ve görmeye çalıştıklarınızı aldım. Metro koleksiyonundan "Uptown", "Atlantis" ve I's Alive (actually dead) aldım.

Bu ojeleri ilk gördüğümden beri almak istiyordum ama o kadar para vermek itemiyordum. Hepsini indirimde görünce çok sevindim ancak pek muhterem "It's Alive" ölü olarak geldi o_O

Hiçbir ürün paketlenmemişti. Diğerleri şansa kurtulmuş. Depoları değiştiği için böyle oldu dediler ve parayı iade ettiler.

Şimdi bu siteler ellerinde kalan ürünleri kampanyaya ait gönderim ve iadeler bittikten sonra firmaya iade ediyorlar. Yani bana kendilerine belirttiğim gibi kırılan ojeyi gönderebilirlerdi ama diğer siteler gibi Limango'da ürünü göndermek yerine parayı iade etmeyi seçti. Bu huylarına uyuz oluyorum!!!

Neyse hikaye böyle, resimler de şöyle efenim. İndirimde görürseniz kaçırmayın ama kırılma olasılığını da unutmayın. Kampanyadaki firma Tanaçan Kozmetik idi ancak tırnak vs. gibi bir başlığı vardı. Başka markalarda vardı kampanyada. Tanaçan'ın başka markaları da. Yani gözünüzden kaçabilir, haberiniz olsun şekerler :p

9 yorum:

Shimizu Zen dedi ki...

Uvv geçmiş olsun :( Hem 40 gün sonra gönderiyor siparişleri bu limango, hem de şu özensizliğine bakın. Yazık valla...

D.S. dedi ki...

Limango böyle fiyaskolarda bir numara!!! bende bi keresınde resmıne vurulup bşr salata kasesı almıstım ve kutuyu acınca sok!!!yolda kırıldı desem ımkansız cunku kase kım bılır kac parcaya ayrılmıs ama ıcınde tek bır parcası ve ahsap kısmı vardı:( bir dahada alısverıs yapmadım zaten lımangodan paramıda aldım ooh!

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Benim siparişlerin 2 haftada geliyor da adam gibi paketleseler güzel olacak. Bildiğin markaların giysileri, aksesuarları dışında dikkatli olmak lazım ama şans işte işin kötüsü. Uygun fiyata görünce de almadan edemiyorsun. Neyse... garip bir olay. Biz sinirlendiğmizle sıkıldığımızla kalıyoruz. Bakalım böyle nereye kadar gider...

Shewgy dedi ki...

görünce içim acıdı valla, geçmiş olsun :/

Herseydenbirtutam dedi ki...

ismiyle tezat oluşturmuş:)
Bence bildir Limango'ya.Daha özenli davranmalılardı.

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Konuştum da yok yani hiçbirşey etki etmiyor!!!

yıldız dedi ki...

limango en sinir olduğum online site. hatta blogumda lanetlemiştim:)
yani bu seti şimdi iademi etmeni istediler gerimi gönderiyorsun:( yazık olmuş yaw

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

yok iade edermiyim :D çok pis dellenirdim o zaman. Sadece kırık şişeyi iadet ettim. :S

Adsız dedi ki...

Limangoyla ilgili sıkıntı yaşayanı cok duydum . Aman olsun boşver:) metro koleksiyonunun renkleri harikaymis ona bakalim biz:)

boyaynasiyansimacisi.blogspot.com

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails