16 Ağustos 2012 Perşembe

Kozmoda Hediyelerim

Efenim herkesde görüyorsunuzdur ama olsun. İşte bunlar da benim hediyelerim...

Herhalde en şanslı benimdir çünkü herkese en açık rengi gelmiş fondötenden ve doktorlara bile kansız olmadığımda dahi kansız görünen benim gibi ölü benizli biri için süper oldu. Ütelik natural-sarı tonlu bir fondöten, yani turuncu olmayacağım. :D Fondöten için özel bir yazıya dönüşmeden durmam lazım ama içinde pirinç olmasına da bayıldım. Pirinç içerikli ürünler benim cildme çok iyi geliyor.

Sizi resimlrele birlikte baş başa bırakıp yarınki iş günü için hazırlanmaya doğru yol alıyorum. Resimdekilere sahip olmak isteyen olursa da şöyle alayım TIK TIK


Hiç yorum yok:

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails