8 Ağustos 2012 Çarşamba

Bath&Body Works Alışverişi

Aslında indirim başlayalı çok oldu ama ben ancak gidebildim. Bu da benim daha az harcamama neden oldu. O yüzden pek de kötü olmadı hani :) Yılbaşı serilerinden almak istiyordum ama neyse...

Toplamda 37 lira ödedim hepsine. Cam mum 9 lira, küçük mumlar da 9 lira, mumluklar 7 lira. Yazan fiyatlar bu ancak cam hariç diğerlerinden birinde de indirim olmalı ki 41 yerine 37 ödedim. Bilmiyorum kampanya olarak başka ne vardı.

Favorim ise kışı özlediğimden herhalde  "winter wonderland" :)

Sonbahar gelse de sakin sakin mum eşliğinde kahve ve "you got mail" keyfi yapayım. :)

1 yorum:

nily21 dedi ki...

mumlara bayılıyorum ben de..ama daha sonbahar ve kışa hazır değilim :)))
www.trendyandfriendly.blogspot.com

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails