30 Kasım 2010 Salı

Ojelerde Pırıltı Zamanı : Yaşasın Yılbaşı :)

Malum yeni yıl yaklaşırken beni de bir yılbaşı heyecanıdır aldı gitti. Aslında bu moda bayramdan evvel girdim ama zaman geçtikçe heyecan oranı da artıyor. Aslında yeni yıl geliyor diye bir heyecan yok. Alışveriş seven bünyem pırıltılı renkler ve yılbaşı eğlencesi düşüncesiyle psikolojik olarak beni mutlu ediyor o kadar.

Eğlenebilme ihtimalini seviyorum yılbaşının :p Hepsini geçtim, sokak süslemeri, mağaza vitrinlerinin cıvıl cıvıl görüntüsü insanın içini açıyor. Bir de kış Ramazanlarını çok severdim ama maalesef yaza kayınca ne salepin tadı kaldı ne de o soğukta Sultanahmet'te elma çayı içip Semazenleri izlemenin :(

Son birikimini de çok sevdiği birşeye yatıran ben (ne lduğunu sormayın bana özel zaten kimsenin de ilgisini çekeceğini sanmıyorum elektronik birşey çünkü :D hihihihi) bu yılbaşı sezonu fincanlarla idare edeceğim.

Starbucks'ın fincanlarını bu sene beğenmedim. Yeni dizayn benim için fazla modern. Blogumdan da bellidir klasik çizgide yürürüm gündüz gece :p

Ama neresiydi hatırlamıyorum, Cevahir AVM'de bankamatiklere giderken sağda kalan mağazada çok güzel kupalar var. El atmam lazım. Makyaj hevesimi de Oriflame'in yılbaşı kataloğundan çıkarmakla yetineceğim...

Neyse konumuza dönersek, Forever 21'in oje seti vardı. Mini 7 oje. Onların içinde pembe-eflatun simli oje vardı. Simler pembe-eflatun. Yani her renk ojenin üzerine rahatlıla sürülüp kullanılabilir. Hatta yerli markalar da her renk simden oje yaparsa çok kullanışlı olur.

Ben sadece siyah, kırmızı ve mürdüm moru üzerinde denedim. İşte sonuçlar. Hepsi de çok güzel oldu...

Ben elma yiyip ders çalışmaya geri döneyim artık, sevgiler canlarım... :D



2 yorum:

Adsız dedi ki...

sayfana bayılıyorum :) sende benim izleyicim olursan çok mutlu olurum teşekkürlerrr:=)
http://bilgeceler.blogspot.com/

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

teşekkür ederim :) izlemeye aldım...

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails