13 Kasım 2010 Cumartesi

Haftanın Ojesi : MAC "Beyond Jealous" A Tartan Tale

Aslında bu oje yeniden satışta. MAC Nail Trend F/W 2009 koleksiyonunda ilk satışa çıkmıştı. Benim ABD ganimetlerimden olur kendisi. Bu yılbaşı oje setlerinde bulabilirsiniz.

Özelliklerine gelecek olursak;

Renk süper. Çok az açık tonda olsaydı yeşil olduğu daha net belli olurdu ama bu şekilde de ben çok beğendim.

Yapısı maalesef kötü. Çok sulu ve 3 kat sürünce rengini veriyor. Formülünü de maalesef değiştirmemişler. Yani yılbaşı oje setlerinden alırsanız bu oje yin bu şekilde olacak.

Top Coat olmadan 1 gün ancak dayanıyor. 2. gün uçlardan silinmeye başlıyor.


2 yorum:

Oje Delisi (: dedi ki...

Ben sizin blogunuzu daha once neden farkedememişim :(

izlemeye aldım.

Bu renk çok güzel. Güle güle kullanın ;)

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

teşekkür ederim :) iyiki farketmişsin ben de senin bloguna bayıldım. yılbaşı tırnakların bir harika...

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails