23 Kasım 2010 Salı

Nuxe Yaşlanma Karşıtı Serum - İlk İzlenimler

Ürün bugün elime geçti ve hemen yazmak istedim çünkü çok güzel kokuyor. Aslında böyle tanıdık bir kokusu var. Belki ben gençken bu kokuda birşeyler kullanan birileri vardı ve sanırım sevdiğim insanlardı :D

Kısaca ilk denmemde elde ettiğim sonuçlar şunlar;

- Kokusu süper,
- Yapısı yumuşacık,
- Cilt çabucacık emiyor,
- Sonunsa pürüzsüz, yağsız, doğal bir yumuşaklık bırakıyor.
- Pompalı olması sayesinde hijyenik
- ve ayarlanabilir popası ile istediğiniz kadar kremi alabiliyorsunuz.

Şimdilik olumsuz bir yanını göremedim. Uzun vade de hem annemin ve kardeşimin hem de kendi cildim de deneyerek size geniş bir yorum yazısı yazacağım. 30'uma yaklaştığım şu sıralar hala yüksek lisansla cebelleşen benim kırışık kremleriyle kafayı bozduğum şu günlerde bu hediye beni çok mutlu etti.

Ayrıca Müge Hn'a hem ilgisinden hem de gönderdiği küçük nottan ötürü çok teşekkür ederim. Çok sevindim :)



Hiç yorum yok:

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails