1 Kasım 2010 Pazartesi

Mis gibi kokular geliyor!!!

Malum F&MF'niz oje ile saplantılı bu aralar. Bende yılbaşı moduma girmişken elimdeki kırmızı simi kırmızı Pastel ojemin içine atıverdim. Ben sonuçtan memnun kaldım. Keşke bizim kozmetik markaları da yılbaşı, bahar vs. gibi sezonluk koleksiyonlar çıkarsa :)

Bunun uğraşırken kapıda da Bingo Soft'tan bir paket geldi. Havlu göndermişler mis kokulu. Benim gibi kokulara hahhas, alerjik bir bünye için rahatsız edici değildi kullandıkları koku ama hangi çeşidi bilmiyorum. Deneyip görmek lazım her çeşidini. Kalıcı duruyor bakalım nevreimlerdeki performansı nasıl? Evdeki bitince raflarda annemin elini Bingo Soft Konsantreye uzatmasını isteyeceğim.




Hiç yorum yok:

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails