27 Kasım 2010 Cumartesi

Haftanın Ojesi : China Glaze "Heaven"

Adı gibi bir oje. İçindeki minik pırıltılara bayıldım. Devamlı tırnaklarıma bakıp duruyorum.  O kadar pırıltıya rağmen oldukça sade ama bir o  kadar da çekici.

Kalitesi China Glaze kalitesi. Yani tek kelimeyle süper!

Ben 8ty8 beauty'den aldım. 5 oje için NewYork içi shipping (NY'de dükkanları) 7$ ödedim. Fiyatları çok iyi. 2,5$ - 3$ arasında.

Bu arada dün itibariyle sezonun 2. soğukalgınlığına hoşgeldin demiş bulunmaktayım. Herhalde bayramda İzmir'de kaptım mikrobu kuluçka süresine göre geri gidersek. Ah yok mu şu bayram selamlaşmaları. Hiç belli olmuyor kimden geçeceği hele ki o kişi de kuluçka dönemindeyse :_(

Son zamandan bu yana danışman hocamla görüşmeyeli çok oldu. Çok pis şeyler hazırlıyorum. Umarım hocamın da görüşleri benimkilerle aynı olur çünkü artık MEZUUUUUUUUUN!!!!! olmak istiyorum!!!
Bilimsel hazırlıkla birlikte bu sene 4. senem. İkinci üniversite bitiyor resmen. Ayrıca bilimsel hazırlığın kaldırılmasını da kınıyorum lakin işletmenin i'ini bilmeden hoooop diye derslere girmek hiç te yararlı değil. En çok Muhasebe ve her ne kadar rezalet bir ders olsa da Finans okumktan en mutlu olduğum dersler. Yönetim dersi felan derken vizyonum muhteşem genişledi. Hele ki bilimsel hazırlıkta genellikle mühndis kökenlilerin olması da benim açımdan çok iyidi. Nedendir bilmiyorum ama mühendis kökenlilerle oran olarak bakıldığından  daha iyi anlaşıyorum ve arkadaşlarım %85'i mühendis.  Aaaaah!! bilimsel hazırlık o kadar güzeldi ki... Hayatımın en güzel okul dönemiydi. Hiçbir zamanımı o yılla kıyaslayamam. Aynı kafa yapısında, seninle aynı şekilde düşünen ve birlikte birçok bilgiyi paylaşıp beyninin içinin eğlenceli eplenceli dolup muhakeme yeteneğiniz gelişiyor. Arkadaşlklar da bambaşka :) Ne diyim o zamanları çok özledim...

Neyse lafı uzatmadan ojenin fotoğraflarına geçiyorum. Tırnak diplerim için kusura bakmayın...

4 yorum:

Archilemi dedi ki...

Oje rengi gerçekten çok güzel bende de golden rose un buna benzer bir ojesi var harika duruyor.Dostluk gibisi arkadaşlık gibisi gerçekten yok.Ben şükrediyorum onlarla karşılaşıp tanışabildiğim için.

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

Ben de kendimi devamlı Watson's ta ojelerin önünde buluyorum. İnce simli ojelere taktım :D

Adsız dedi ki...

oje tırnakta çoook tatlı görünüyor.Kayseri'de bu markayı bulacağımı sanmıyorum ama aramaktan zarar gelmez herhalde:D ayrıca da "bilimsel hazırlık" nedir bu posta baktım pek bişey anlamadım da.bir mühendis adayı olarak acaba bişeyden geri mi kaldım:)

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

China Glaze ülkemizde satılmadığından internette bulmak mümkün bir de yerli bir site de satıyordu ama reklamı bloglarda dönüp herkes China Glaze'lere saldırınca zam yaptılar. e-bay'den 3$'a çok rahat bulunuyor. Yol ücreti de uygun. Küçük ve ucuz olduğu için takılmadan gümrüğe gelir.

Bilimsel hazırlık bölüm dışı yüksek yapanlar için ders döneminden önce alınan dersleri çeren yıl. aynı dersler varsa onlardan muaf oluyorsun. mesela sen yükseğini benim gibi işletme de yaparsan bilimsel hazırlık okuyabilirsin. Mesela benim okulum İstanbul Üniversitesi bizim yıldan sonra kaldırdı bazı öğrencilerin isteği üzerine ama bana göre gerekli. Yanlış oldu kaldırılması.

Bilimsel hazırlıktan da çoğu kişinin haberi olmuyordu okula gelene kadar. Yüksek başvurusu yapmadan önce bizim gibi internet kurdu olanlar keşfediyor hemen tabii ki :) Geri kalmadın yani :D

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails