27 Ekim 2010 Çarşamba

Nails of the Week : Haftanın Ojesi "Rimmel London- Steel Grey"

Fotoğrafta 3 kat oje ve üzerine NYC Top Coat bulunuyor. 10 gün dayandığını söylese de uçlardan siliniyor 2. günde. Parçalanmıyor sadece siliniyor. NYC Top Coat müthiş bir çözüm olmasa da ömrünü uzatıyor 2 gün kadar ve en iyi yanı hep parlak kalıyor.

Bu arada bu blogun hala fotoğraf ekleme kısmı çalışmıyor. Ben de çareyi picasaya yükleyip oradan linkini alıp üzerine kod yazarak bloga eklemekte buldum. :(

Image Hosted by ImageShack.us

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ojeni nerden aldın? bayıldım!!

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

ben abd'den aldım ama burada eczaneler sally hansen satıyor. bulunabilir...

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails