11 Ekim 2010 Pazartesi

Gözenek Temizleyici Burun Bantları

Burun bantları kesinlikle kurtarıcı. Kesinlikle işe yarıyorlar. Nivea, Watsons, Beauty Solutions farketmez. Hangi marka olursa olun oldukça yararlı tabii ki kullanmasını bilirsek.

İlk denemelerimde temiz cilde uyguluyordum ve hiçbir sonuç alamıyorsum. Hatta internette bile temiz cilde uyguluyorlardı. Banyodan çıktıktan sonra falan. Gözenekler açıkken. Ama yok. Hiçbir şekilde sonuç alamıyordum.

İşin aslı şu; bu bantlar yağ tabakasına yapışıyorlar. Yağı çekmek için yağ lazım öyle değil mi? E biz şimdi cildimizi temizlersek bu bantlar nereye yapışacak ta gözenekleri temizleyecek?

Cilt temizliğine başlamadan evvel yapılacak ilk iş burun/gözenek bantlarını kullanmak. O zaman emin olun mükemmel sonuç alacaksınız. Ben fotoğraflarını koymak istemedim çünkü iğrençler. Birçok konuda görüntü kötüyse koymak istemiyorum. Sadece paketin üzerindeki ilüstürasyon bile yeterince kötü.

Ben hangisi indirimdeyse o markayı alıyorum. İndirimde olan yok ise o anda hangisi ekonomik ise onu alıyorum ki bu genellikle Watsons marka olan oluyor.

Hangi marka olursa olsun, dolabınızda bir tane bulunsun!!!  :)

Hiç yorum yok:

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails