13 Ekim 2010 Çarşamba

ELF Lip Stain Uzun Süre Kalıcı Likit Ruj

Kesinlikle süper!!!

Kalıcı rujlar kurudur ve mat bir görünümü vardır. Ben mat görünümü severim ama dudaklarımı çok kuru yapıyorlar. Buna rağmen ELF Lip Stain'lerde böyle rahatsız edici bir kuruluk yok. Genel olarak;

- Dudak nemlendiricisinin üzerine uygulanabiliniyor.
- Rahatıs edici bir kuruluk yaratmıyor.
- Kokusu yok ve alerjik ve astım hastaları için süper.
- Yağlı yemek yemediğiniz sürece çıkmıyor. Yani içecek içmek gibi durumlarda rujunuz kalıyor.

- Lipgloss ya da rujlarla birlikte kullanılmamalı lakin yapış yapış oluyor. Yarı kalıcı rujlarla kullanılabilir sanıyorum ama denemedim.
- Parlatıcını kullandığınız zaman kalıcılık özeliği doğal olarak yok oluyor. Yani diğer klasik tujya da lipglosslar gibi çıkıyor.

Kesinlikle tavsiye ediyorum. Renkleri de yapıları da fiyatı da süper!!!


BIRTHDAY SUIT

FASHIONISTA

RED CARPET

8 yorum:

!!! Şekerperisi !!! dedi ki...

merhabalar
yazını görünce nacizhane bir şeyler yazmak istedim
kalıcı rujlar muhakkak parlatıcılarla kullanılmalı kalıcılıklarını ve dayanıklıklarını artıranda budur zaten, kuru ve parça parça olması; üzerine parlatıcı sürülmeyişinden.Her markanın kendi kalıcı rujlarına özel parlatıcıları vardır ben max factorunkileri kullanıyorum bazıları tek bir tüp içinde çift taraflı yani biri ruju biri parlatıcı, bazılarıda ruj ayrı parlatıcı ayrı olarak. Parlatıcısını gün içinde yemekten çaydan sigaradan sonra tekrar tazelemek gerekiyor ki süre uzasın hiç çıkarmadan gece yatana kadar çıkmıyor biraz fikir verebildiysem ne mutlu bana
sevgiler...

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

bilgi için çok teşekkürler :D
Elf'in lip staininde kuru ve parça parça olmuyor. Kuru olarak ta Nars'ın kalıcı kalem rujları. Duruşu yapısı aynı ama çok kuru hissettiriyor. Glossu yok. Direk kalem ruj.
Yine Elf için söylüyorum, gloss ile birlikte heryere bulaşıyor. Genellikle bu tip ürünlerde gloss süper olsa da ve kalıcı da olsa bulaşıyor bardağa, burnunu silerken kağıt mendile, arkadaşını öperken yanağına vs...
Elf lip stain renkli kısmı tenk başına da ne kuru ne de çatlak. Bu özelliğini çok sevdim. :)

Adsız dedi ki...

Üçü de çok hoş :) Bunları online hariç nereden bulabiliriz. Piyasada yok sanırım elf? Fiyatları ne kadar bir de? :)

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

ben abd sitesinden aldım google checkout ile ödeme yaparak abd adresime gönderdim. Oraya gidince bu şekilde alışveriş yapıyorm. buraya ingiltere elf gönderim yapıyor ve orada da 3,5£.
Bloggerlardan biri haber yapmıştı burada satan bir yer var diye ama saçma sapan fiyatları var. Onun yerine Oriflame çıkardı lip stain ve 6tl gibi birşeydi ama stokta kalmadı diye alamadım. Stoğa girsin onları da yorumlayacağım ama sadece kırmızı ve pembe var. Elf'te renk seçimi çok.

Adsız dedi ki...

Teşekkür ederim :)

Sim dedi ki...

heey swatch'lar süper.. Thanks FMF..

FashionAndMakeupFreak dedi ki...

ne demek efenim. siz de hoşgeldiniz. aramıza dönüyormuşsunuz.haberinizi okudum :D

April dedi ki...

Çok güzeller, çok faydalı bir yazı olmuş, bir sonraki free shipping'de aklımda olacak bunlar da :)

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails