26 Ekim 2010 Salı

Ikea Sorunsalı ve Bloga Resim Ekleyemiyorum

Ikea maalesef, en azından Bayrampaba Ikea, yol geçen hanına dönüşmüş. Haftasonu alışveriş yapmanıza imkan yok. Bir daha gidersem haftasonu... Hafta içi de gitmek pek mümkün olmadığına göre param cebimde kalacak :D Capacity ve İstinye Park gibi her önüne geleni içeri almasalar süper olurdu. En azından boş boş  dolanıp sosisli sandiviç yiyen apaçilerden kurtulmuş olurduk. Lakin o apaçilerden birine kafa atmama az kalmıştı.

Aslında haftasonu dışarı çıkılmaz ama ailecek tek tatil günü haftasonu ne yazık ki. O kalabalıkta çoğalan fırçalarım için kalemlik, nevresim takımı, 3 tane kaktüs ve birkaç gıvır zıvır aldık. Günya babamın yeni bürosuna masa, kitaplık, dolap vs... bakacaktık. Yalan olodu tabii ki. Kısa yollardan geçip kendinizi dışarı atmak ta mümkün değil çünkü kalabalıktan kestirmelere bile ilerleyemiyorsunuz.

Neyse en azından Forum İstanbul'un girişinde olan - iyi ki- Saturn'den de yeni bir cep telefonu kaptım. Benim için önemli olan işlevi sosyal statü yaratması olmadığından Samsung 5233 star wifi siyah alıverdim. Hem uygun fiyatlı hem hoş dizayna sahip hem de kablosuz internete bağlanma özelliği var ki benim en çok ihtiyacım olan şey internet.

Bu arada blogun resim kısmı çalışmıyor. Sadece çarşamba çalışmayacak sanıyordum. Belki çarşambaya kadardır. Neyse. Başka yere resim yüklemeyi istemiyorum. Düzen hastalığım var. Düzelene kadar yokum. Çok ta konu birikti. Neyse...

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails