21 Eylül 2012 Cuma

Markafoni "David Jones" Alışverişim

Postacı çantaları kendimi bildim bileli çok sevmişimdir. Hatta herkesin kullandığı el ya da omuz çantalarını kesinlikle kullanamam. Postacı çantalarını da çapran değil, omuzumda taşımayı seviyorum.

Hal böyle olunca nerede bir postacı modeli görsem gözlerim açılıyor.

Asos'da "Cambridge Satchel" çantaları da gördüğümden beri, (aslında benzerlerini internette görüyordum ama...) bu çantalardan istiyordum ama fiyatı yurt dışı alışveriş limitinin üzerinde olduğundan alamıyordum.

Gelin görün ki, Markafoni'de daha uygun bir fiyata bu güzel, kaliteli, kullanışlı "David Jones" markasına ait modeli buldum.

İnternette görüp alıp almamakta kararsız kaldıysanız, bu yazı umarım size yardımcı olabilir çünkü çanta çoooooook güzel :).

Not: Gördüğüm üzere Trendyol'da satışta. Almak isteyenler için TIK TIK


2 yorum:

Sedağ. dedi ki...

Bende normal canta kullanamiyorum o yuzden gorunce bayildim buna gule gule kullanin :)

ginger dedi ki...

güzel bir çanta almışsın. yalnız verdigin link trendyolu değil limango'yu açıyor ama ben her iki sitede de göremedim =/

Uyarı - Disclaimer

Bu sitede yazılanlar kişisel deneyimleri içermektedir. Yazılardan dolayı oluşabileceklerden Fashion and Makeup Freak sitesi sorumluluk kabul etmemektedir. Yaptıklarınız sizin sorumluluğunuzdadır.

Everything has been written in this blog is about personal experience. Fashion 'n Makeup Freak doesn't accept any obligation. Everything is in your responsibility.


Bu sitede yayınlanan tüm içeriğin kullanım saihibi site sahibine ait olup paylaşılması, kaynak gösterilmeden yasaktır.
Related Posts with Thumbnails